Kertokaapas viisaammat, kyse keskenmenosta ja vuodosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
Eli minkä verran tätä vuotoa ja hyytymiä oikein tulee? Kivut on menkkakivun luokkaa, ehkä astetta pahemmat. Mutta tää vuoto... Mua vähän hirvittää. Yritin tossa jo soittaa päivystykseen kyselläkseni, mutten vielä päässyt läpi. Sidettä saa vaihtaa noin kolme tunnissa. Aamulla oli samanlainen kolmen tunnin jakso, että tuli verta ja hyytymiä hulinalla. Sitten oli taukoa tänne iltaan asti. Nyt tullut pari tuntia sillä lailla, että monesti tunnissa saa vaihtaa sidettä. Ja kauanko tätä kestää? Ja tuleeko se just tälleen jaksoittain, että muutama tunti pelkkää tiputtelua ja sit taas kunnolla? Eka keskenmeno, niin en voi tietää... Kiitollinen, jos joku kertoo edes jotain. (Lähtee taas soittamaan päivystykseen... Huomenna olis yksityiselle ultra-aika iltapäivällä.)

Mulla tuli ainakin ihan hirveesti verta ja hyytymiä. Viikkoja oli ultran mukaan 5+2 joten jos sulla enemmän niin varmaan tulee ja paljon. Kivutkin oli aika kovat. Mä vertaisin vuotoa melkein raskauden jälkivuodon määrään, jos se sanoo sulle mitään.

Kiitti vastauksesta! Joo nyt jouduin laittamaan lasten vaipan, ei noista siteistä ole mihinkään. Tulee aika paljon, en ikinä ole osannut kuvitella, että tää onkin vaan tällasta vessan pöntöllä istumista. Lisäksi vielä tuo veri näyttää määräänsä suuremmalta, sen tiedostan. Mutta kyllähän tätä aika paljon hulahtelee ja lorahtelee. Aina ennen kuin isompi möykky tulee, niin kipu tuntuu aika kovana. Ilmeisesti kohdun supistelua. Toivon vaan ettei ala pyörryttää. Olen yksin kotona, mies työmatkalla. Eikä lapsillekaan ole mistään saatavilla lastenvahtia, jos pitää sairaalaan lähteä...

Yhteistyössä