Ei nolota, mutta on niin harvinainen nimi, enkä halua että mut tunnistetaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja s:miks? nolottaako?
emmiina on ihana nimi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on Emmiina tyttönen.
Ihanat nimetAlkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Minulla on pojat nimeltä Tiitus Timjam ja Tenho Tähtivalo. Eikä haittaa vaikka tunnistettaisiin. :wave: Suhteellisen vähän luurankoja kaapissa.
Kiitos. Jos mulla on joskus toinen tyttö niin se on Jasmiina =)Alkuperäinen kirjoittaja se Ronjan äiti:emmiina on ihana nimi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on Emmiina tyttönen.
ootko tosissasAlkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Minulla on pojat nimeltä Tiitus Timjam ja Tenho Tähtivalo. Eikä haittaa vaikka tunnistettaisiin. :wave: Suhteellisen vähän luurankoja kaapissa.
Oliko tämä kysymys mulle?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Löytyykös pojan nimestä ehdottamani T-nimi joka on aikasta harvinainen?
Ihan tosissani kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja oho:ootko tosissasAlkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Minulla on pojat nimeltä Tiitus Timjam ja Tenho Tähtivalo. Eikä haittaa vaikka tunnistettaisiin. :wave: Suhteellisen vähän luurankoja kaapissa.
tiituksen vieä ymmärrän mutta nuo 3 muuta.....