kertokaapa mitkä hensku80 tmv. lasten nimet olikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
kyselin jo toisessa ketjussa samaa asiaa. en muistanu nikkiä mutta joku muisteli, että kyseessä on hensku80 tmv. lapsilla on huippu ihanat nimet ja nimiyhdistelmät. Pihla, Niilo, hmm oisko Helmiki ja muutama muu joita en muista. toisina niminä tais jollaki olla ainaki Lumi ja Nooa ja kolmansina niminä muistaakseni Eemeli, Tuuliina. nuo on jääny mieleen muita en muista. ihan vaan huvikseni utelen siksi ku tykkään kovasti kyseessä olevista nimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Liisukkainen:
Lenni Nooa Viljami
Lilja Lumi Tuuliina
Pihla Taika Helmiina
Niilo Onni Eemeli
Helmi Aava Adalmiina
Ja mahassa Vilho tai Hilla

Nää oli tuolla toisessa osiossa.

voi kiitos. oon kovasti koittanu miettiä noita nimiä, mutta siinäpä ne ny sitte onneksi tuli, että ei tarvi enää miettiä. :D millonkahan tuon Vilhon tai Hillan laskettu aika on? :)

En tiedä. Kai se löytyis jos oikeen kaivais sen kirjotuksia. Täällä oon kyllä joskus lukenut väitteitä ettei koko tyyppiä olis oikeasti olemassakaan. Mene ja tiedä.

En aikonu vastata tähän ketjuun, mutta vastaanpa kuitenki. Tiedän varmasti, että Hensku ja sen perhe on olemassa.

Okei =) No terveisiä vaan!

En mä niitä hyvin tunne. Ne käy mun työpaikalla, ja siellä oon tunnistanu. Oikein miellyttävän, mukavan ja normaalin oloinen perhe. Lapset ihania, reippaita ja puheliaita. :) Henskua ei ookkaan näkyny palstalla pitkään aikaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

En mä niitä hyvin tunne. Ne käy mun työpaikalla, ja siellä oon tunnistanu. Oikein miellyttävän, mukavan ja normaalin oloinen perhe. Lapset ihania, reippaita ja puheliaita. :) Henskua ei ookkaan näkyny palstalla pitkään aikaan. :)

No sepä iloinen asia! =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiarnia:

henskun viesteistä päätellenki ihan normaali perhe. mää ainaki oon saanu positiivisen kuvan niistä. ei se ettei kulje tuulipuvussa, käytä ollenkaan alkoholia, polta tupakkaa, on paljo lapsia ym. tee ihmisistä epänormaaleita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiarnia:

henskun viesteistä päätellenki ihan normaali perhe. mää ainaki oon saanu positiivisen kuvan niistä. ei se ettei kulje tuulipuvussa, käytä ollenkaan alkoholia, polta tupakkaa, on paljo lapsia ym. tee ihmisistä epänormaaleita. =)

monien mielestä ei oo normaalia jos ei juo ollenkaan viinaa tai pukeutuu vähä erilailla. eikä jos on iso koti, kasvisyöja ja monet muut asiat. O)

Yhteistyössä