kertokaapa, mikä siinä pytylle ISTUMISESSA on niin h"""in vaikeaa?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
ei ole todellakaan yleisessä vessassa kiva , kun kusiroiskeinen pönttö morjestaa vain siksi, ettei joku hienohelma ole halunnut istua vaan on kannatellut itseään käsien varassa pytyn yläpuolella :mad: :headwall: siinäpä sitten virtsa roiskuu iloisesti minne sattuu & vielä jos sattuu olemaan kuukautiset, niin seassa on vielä veriroiskeitakin :x joskus tietysti kyseessä voi olla äidin mukana naisten vessaan tullut pikkupoika, jollla tähtäys ei oikein ole hallussa mutta jos kopista ulos tulee naisihminen niin eipä jää mitään epäselväksi..

sanoppa muuta. Onko se niin vaikeaa noustessaan vähän kuikata peräänsä ja siivta roiskeet.

Vasta olin yhdessä huoltoaseman vessassa, ja mennessä noiduin kusiroiskeet, mutta siinä käsiä pestessä
huomasin että siellä oli se käsipyyheautomaatti niin että kädestä tippui sitten vedet sinne renkaalle,
eli ei ne sit olleet kusiroiskeita, mutta silti- ällöä on se ettei voi jälkiään siivota.

No sanos muuta, eikähän siihen pyttyyn sitäpaitsi kosketa kuin reidet vaikka istuisi ihan kunnollakin. Ei reisistä mitään tauteja tartu, ainakaan normaaleilla ihmisillä.
Vai kuka muka istuu siinä niin, että hinkkaa persreikää ja värkkiään niihin renkaisiin?

[QUOTE="jjjj";28816017]Mun paras vessabongaus on ollut rengas, jossa oli kusta, paskaa ja kengänjäljet.[/QUOTE]

Venäläisillä on hieman erit vessakulttuurit mitä meillä täällä Suomessa.

Satuin kerran eräässä itärajan ABC:n vessakopissa kuulemaan, kun naapurikopista alkoi kuulua manailua "voi saatana, unohdin tarkistaa ettei ryssät ole kussu rinkalle!"

[QUOTE="jjjjj";28816042]Ei taida paljoa ne pöntön yläpuolella olevat kieltomerkit tehota... :D[/QUOTE]

Itse asiassa yritin tiirailla, mutta ei sen kyseisen aseman vessassa näkynyt opastekylttiä.

No itse en kuse siihen istuimelle vaan vältän yleisiä vessoja. Niin pitäisi näköjään sinunkin tehdä kerran siitä koituu noi paljon ongelmia ;) Jos siinä 1000+ persettä istuu ja persettä ja alapäätä hinkataan siihen istuimeen ja bakteereja ja tauteja levitetään niin tuskin siinä moni tahtoo sen jälkeen istua..Oli taas aiheellinen kysymys.. olisit voinut omilla aivoilla ajatella tuonkin :)

Venäläisethän ne kökkii pöntön reunalla ja sit on joka paikka eritteessä!!
Itse jos pakko on käydä yleisessä vessassa niin vuoraan pöntön reunan paperilla, tyhmää tuhlausta sekin mutta eipä huvita kenenkään kusessa istua!:/
Meilläpäin ainakin ohjeet naisten vessoissa venäläisille venäjäksi miten vessassa tulee toimia vaan eipä tuo näytä auttavan!

Yhteistyössä