kertokaapa mielipide, jos mies menee vieraisiin niin kumpi syyllinen

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
se mies joka meni sinne vieraisiin vai se nainen jonka kanssa se mies petti. kun mun ystävän mies petti mun ystävää, kerkesi olla kahden naisen kanssa puoli vuotta, ennen kuin jäi kiinni, nyt mus ystävä syyttää sitä naista, kun on hänen miehensä houkutellut petturuuteen. kyllä minusta suurin syy on siinä miehessä, kun on mennyt vieraisiin. mun mielestä sitä naista ei voi syyttää. kun aloitekin on tullut kuitenkin tämän miehen puolelta, eikä sittenkään vaikka tää toinen nainen olis houkutellut

Mä olen kanssa usein miettiny sitä minkä takia se nainen syyllistetään niin helposti. Ehkä sen petetyn on helpompi vihata sitä vierasta, kuin omaa puolisoa, johon on vielä hetki sitten luottanut? Mutta mun mielestä on väärin mennä haukkumaan sitä toista osapuolta, ja jättää se pettäjä melkein huomiotta.

Mitä, jos se toinen ei ole tiennyt toisen olevan varattu?
Eikö sinkku ole lähinnä itselleen vastuussa siitä mitä tekee?

Ja minusta se aloite lähtee aina siitä, kuka pettää puolisoaan!

Musta molemmat toimii yhtä väärin.
Vaikka kaikkia muita tyhmyyksiä oon elämässäni tehnyt, niin ukkomiehet oon aina kiertänyt kaukaa! Naisten pitäis pitää toistensa puolta, ei nyt miehiä vastaan, mutta silleen, you know, olla solidaarisia toisilleen.

no jos nainen ei ole tiennyt miehen olevan varattu niin mies on yksin syyllinen. jos taas nainen on tiennyt miehen olevan varattu niin silloin hänkin on mielestäni osaksi syyllinen. mies tietty se "pääsyyllinen". mut esim mun tilanteessa kun paras ystävä ja mies oli yhdessä niin enemmän mä vihaa tunsin/tunnen sitä naista kohtaan. ehkä siksi että olen aina ajatellut että jos miesten kaa ei mee putkeen niin mulla on aina ystävät. sit kun ystävä jonka on tuntenut pienestä asti, pettää, niin pahemmalta se melkein tuntui.

Ai niin, ja olen itse saanut vihat päälleni kerran, kun ystävän mies väitti minun lähennelleen häntä. Minä oikeasti en niin tehnyt, olin varattu itsekin eikä muut kiinnostaneet. Ystävän mies lähenteli baarissa minua, ja kun en lämmennyt, hän väitti minun tehneen aloitteen.

Kukaan ei uskonut minua, vaan neljä ystävääni laitto minuun välit poikki. Kyllä se aika pahalta tuntui, syytö kun olin. Onneksi oma mieheni luotti minuun ja oli tukena... että se siitä naisten välisestä solidaarisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no jos nainen ei ole tiennyt miehen olevan varattu niin mies on yksin syyllinen. jos taas nainen on tiennyt miehen olevan varattu niin silloin hänkin on mielestäni osaksi syyllinen. mies tietty se "pääsyyllinen". mut esim mun tilanteessa kun paras ystävä ja mies oli yhdessä niin enemmän mä vihaa tunsin/tunnen sitä naista kohtaan. ehkä siksi että olen aina ajatellut että jos miesten kaa ei mee putkeen niin mulla on aina ystävät. sit kun ystävä jonka on tuntenut pienestä asti, pettää, niin pahemmalta se melkein tuntui.
naisen kertoman mukaan, mies oli hänelle sanonut, että on eronnut lapsensa äidistä, ja että heillä on huoltajuus kiista menossa, ja tää sen avovaimo ja lapsen äiti ei tiennyt koko asiasta yhtään mitään

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Ai niin, ja olen itse saanut vihat päälleni kerran, kun ystävän mies väitti minun lähennelleen häntä. Minä oikeasti en niin tehnyt, olin varattu itsekin eikä muut kiinnostaneet. Ystävän mies lähenteli baarissa minua, ja kun en lämmennyt, hän väitti minun tehneen aloitteen.

Kukaan ei uskonut minua, vaan neljä ystävääni laitto minuun välit poikki. Kyllä se aika pahalta tuntui, syytö kun olin. Onneksi oma mieheni luotti minuun ja oli tukena... että se siitä naisten välisestä solidaarisuudesta.

Et varmasti ole ainoa. Ja ihmettelen syvästi kans niitä naisia, jotka uskoo, että joku nainen voi väkisin viedä heidän miehensä, haloo...

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
no mies tietenki! en ymmärrä miksi se nainen saa yleensä kaiken paskan niskaan, eihän se hänen vikansa ole jos jonkun mies pettää
no kun tää mun ystävä pommittaa jatkuvasti tätä naista tekstiviesteillä, ja kaiken laista paskaa laittaa naiselle. ja miehelle ei juuri mitään sano, ilmeisesti ottais miehen takaisin, mutta kun tää mies ei halua ystävääni edes nähdäkään enää, ei käy edes lastaan tapaamassa, kun joutuis silloin näkemään ystävänikin. ja tää toinen nainen oli aikonut ottaa kohta yhteyttä poliisiin

Molemmat on syyllisiä-Jos siis toinen nainen on tiennyt miehen olevan varattu-Jos sä oot mukana vaik pankki ryöstössä pelkkänä kuskina,niin pääsetkö pälkähästä koska ethän sä ryöstänyt pankkia vaikka tiesit et se on vääri?Ai niin,väärä aihe-eihän vaimolla ole oikeutta tuntea pettymystä ja syyttää kumpaaki,jotka siis syyllisiä ovat

Ohhoh mikä tapaus. Varmasti rankka paikka, uskon että ystäväsi myöhemmin ymmärtää että miehensä on syyllinen. Vaikka jossain taikasaarella ois ja ois 10 naista tyrkyttämässä itseään, se on miehen vika. Ei sen, joka tekee ehdotuksen. Väärin moraalisesti toki sekin, että varatulle tietoisesti ehdotellaan, mutta silti varatun syy. Pettäjän täytyy joutua vastuuseen teostaan, ei sen, joka kanssa on pettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
naisen kertoman mukaan, mies oli hänelle sanonut, että on eronnut lapsensa äidistä, ja että heillä on huoltajuus kiista menossa, ja tää sen avovaimo ja lapsen äiti ei tiennyt koko asiasta yhtään mitään

no tämmöisessä tilanteessa pelkästään mies on syyllinen. valitettavan paljon on tuollaisia miehiä.. ja naisiakin.

Syyllinen on aina se, joka menee vieraisiin. Tai se joka lyö. Omista teoista on aina vastuu itsellä. Jos toinen yllyttää ja ärsyttää tai muuten ahdistaa, niin se on syyllinen tekemiinsä tekoihin, mutta ei niihin, mitä toinen sitten tekeekin.

Yhteistyössä