kertokaapa joku hyvä kastike riisille:D

• Viestiketjun aloittaja herra47
  • Ensimmäinen viesti
nams
Hunajamarinoituja (tai maustamattomia) broiskun suikaleita, kanaliemikuutio, valkopippuria, sokeria pari ruokalusikallista, prk ruokakermaa, sitruunamehua n. 1,5 rkl (tai maun mukaan) vettä, jauhoja suurustamiseen.
Tulee sairaan hyvää :p

joop
Riippuu mitä on riisin kanssa. Itse teen curry-kastikkeen kanan ja riisin kanssa. Voi sulatetaan ja siihen lisätään currya (vain pikaisesti käytetään rasvassa, muuten palaa). Sitten vehnäjauhoa 3 rkl suurustukseen ja lopuksi lisätään maitoa niin paljon, että kastikkeesta tulee sopivan sakeaa. Tämä kastike on meidän lasten lemppari =)

Riippuu mitä on riisin kanssa. Itse teen curry-kastikkeen kanan ja riisin kanssa. Voi sulatetaan ja siihen lisätään currya (vain pikaisesti käytetään rasvassa, muuten palaa). Sitten vehnäjauhoa 3 rkl suurustukseen ja lopuksi lisätään maitoa niin paljon, että kastikkeesta tulee sopivan sakeaa. Tämä kastike on meidän lasten lemppari =)
Mä lisään tähän vielä voin ja curryn sekaan pari omenaa ihan pieneksi kuutioituna - ykkössuosikki meillä. Sopii parhaiten kanaruokien kanssa.

Yhteistyössä