kertokaahan tyhmälle raskauspussi++lapsivesi

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut

eli olin ultrassa ja näkyi lapsivesi mutta ei raskauspussia kannattaako huolestua?

en tajunnut siinä tilanteessa lääkäriltä ees kysyä kun sekin vaan totes että lapsi vedet näkyy
mutta ei raskauspussia,sydämmen sykettä
 
Mullakin näkyi vain ruskuaispussi ja nyt se ruskuaispussi vetelee viikolla 17+. Eli jos kovin varhain ultrataan, niin itse sikiötä ei vielä näy.

Mutta jos ei näy edes tuota, niin sitten kuulostaa siltä ettet ole raskaana.
 
Paljon sulla on ap viikkoja? Mulla todettiin tuulimuna rv 6+5, mutta viikkoa myöhemmin se osoittautui vääräksi tuomioksi. Alkio vastasi täysin viikkoja (7+5 siis) ja sykekin näkyi.

muoks. jatkan vielä, että ultraan menin vähäisen verenvuodon takia, joten olin melko varma tuon viikon ajan, että kyseessä todellakin on tuulimuna. Eivät tosiaankaan suosittele varhaisultraa vielä noin aikaisin, kannattaisi kuulemma olla lähempänä 8+0 ennen kuin se tehdään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mullakin näkyi vain ruskuaispussi ja nyt se ruskuaispussi vetelee viikolla 17+. Eli jos kovin varhain ultrataan, niin itse sikiötä ei vielä näy.
Niinhän se kuulukin näkyä se ruskuaispussi, mutta jos sitä ei ole, niin on vähän huonompi juttu ja se useasti merkitsee tuulimunaa.
 
huolestunut
juu alussa olen 6+ risat kun ultrattiin ja tosiaan ruskuaispussi
ja totesi vaan että lapsivettä näkyvissä ei mitään muuta =( mut oliko tuo liian varhain?

seuraava on parin viikon päästä jolloin viikkoja 8+ risat

menin sinne kamalien mahakipujen takia =(

antakaa nyt jotain toiveita että ehkä siellä vielä jotain on
 
pahoillani
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
juu alussa olen 6+ risat kun ultrattiin ja tosiaan ruskuaispussi
ja totesi vaan että lapsivettä näkyvissä ei mitään muuta =( mut oliko tuo liian varhain?

seuraava on parin viikon päästä jolloin viikkoja 8+ risat

menin sinne kamalien mahakipujen takia =(

antakaa nyt jotain toiveita että ehkä siellä vielä jotain on
Kyllä siellä pitäis se ruskuaispussi olla: (
 
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
juu alussa olen 6+ risat kun ultrattiin ja tosiaan ruskuaispussi
ja totesi vaan että lapsivettä näkyvissä ei mitään muuta =( mut oliko tuo liian varhain?

seuraava on parin viikon päästä jolloin viikkoja 8+ risat

menin sinne kamalien mahakipujen takia =(

antakaa nyt jotain toiveita että ehkä siellä vielä jotain on

Voi toki vielä olla toivoa, onhan useasti tuulimunat vielä muuttuneet oikeiksi raskauksiksi. Noilla viikoilla on vielä tosi huonot näkymät. Toivotaan että seuraavalla kerralla löytyy alkiokin ja syke.
:hug: Itselläni ei niin hyvin käynyt ja sen kyllä silloin aavistikinkin koska eka ultra oli jo rv 7+ ja silloin ei näkynyt, sitten alkoi pieni vuoto mistä kyllä tiesin että varmasti on tuulimuna.
 
huolestunut
voi ei =(
alko entistä enemmän pelottaan. kun ei se lääkärikään siinä mitään sit kauheesti puhunut totes että lapsivedet näkyy mutta ei löytänyt mitään muuta vaikka kuinka etti ja sano et laitetaan seuraava ultra rv 8+4 ja siinä se..

aattelin että on ok kun ne lapsivedet näky mutta ei näyttävästi
 
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
voi ei =(
alko entistä enemmän pelottaan. kun ei se lääkärikään siinä mitään sit kauheesti puhunut totes että lapsivedet näkyy mutta ei löytänyt mitään muuta vaikka kuinka etti ja sano et laitetaan seuraava ultra rv 8+4 ja siinä se..

aattelin että on ok kun ne lapsivedet näky mutta ei näyttävästi
Itelläkään ei näkyny 6+5 ultrassa (verenvuodon takia) muistaakseni kuin vettä. Ruskuaispussista en ole varma (tästä siis 5 v aikaa). En edes muista ultrattiinko mahan päältä vai sisäkautta. 8+0 oli kuitenkin kaikki kunnossa.
 

Yhteistyössä