A
ap
Vieras
Eilen aamusta alkoi jumalaton ylävatsakipu. Kipu yltyi, jos pikkuisenkaan liikkui. Meni lopulta levossa ohi, kun sai olla ihan rauhassa. Kipu tuntui lähinnä oikealla puolella. Kun kipu hävisi alkoi turvottaa vatsaa ja ilmaa tuli molemmista päistä. Röyhtäyksetkin haisi ihan kanamunalle, vaikka en kanamunaa ollut syönyt. Tänä aamuna olen sitten juossut neljäkertaa vessassa suolistoa tyhjentämässä ja uloste on ihan ripulia.
Lääkärissä toki kävin illalla ja lääkäri painoi vatsaa, niin löytyi oikealta puolelta kylkikaaren alta kipeä kohta. Lääkäri sitä mieltä, että vatsakatarri, mut itse en oikein tuohon usko. Odottelen nyt, et pääsen omalle lääkärille ja pääsen tutkimuksiin.
Tää kipu kohtaus on jo kolmas kolmeen kuukauteen. Mut tuo ilmavaivat ja ripulointi on ihan uusi oire tässä.
Lääkärissä toki kävin illalla ja lääkäri painoi vatsaa, niin löytyi oikealta puolelta kylkikaaren alta kipeä kohta. Lääkäri sitä mieltä, että vatsakatarri, mut itse en oikein tuohon usko. Odottelen nyt, et pääsen omalle lääkärille ja pääsen tutkimuksiin.
Tää kipu kohtaus on jo kolmas kolmeen kuukauteen. Mut tuo ilmavaivat ja ripulointi on ihan uusi oire tässä.