Kertokaahan mielipiteenne, kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä teillä olisi kommentoitavaa tähän?

Mieheni ei kotia juuri siivoa. Siis järjestelee joskus, rikkaimurilla enimmät imuroi muttei ole kanssani osallistunut / siivonnut itse kuin ehkä pari kertaa. Suutuin, vaadin, että siivoaa kanssani tai hankitaan siivooja. Mies tilasi siivoojan -sukulaisensa, itsensä tilalle. Jep, minä siivosin siis jälleen, mies ei. No olipa mulla kuitenkin siivousseuraa tämän yhden kerran...

Mies kutsui sukulaisensa lapsen syntymäpäiville (muutoin ei kutsuttu vieraita, pienimuotoiset tällä kertaa). Minä keitän kahvia, tarjoilen, tiskaan kupit seuraaville, keitän taas kahvia, tiskaan, jne. jne. Mies on sillä aikaa autotallissa kaverinsa kanssa. Onneksi yksi vieraista katsoo syntymäpäiväsankarin perään, kun tämä tahtoo ulos -en kahdessa paikkaa voi olla yhtä aikaa.

Nyt siis ihan mielenkiinnosta, olisiko kenelläkään kommentoitavaa?

mitä sä haluat kuulla? että ei oo normaalia? taitaa vaan olla monessa perheessä nuin, äitien passaamat pikku pojat ei voi osallistua kotona mihinkään.
Meillä myös on näin ja kun samasta asiasta ollaan väännetty jo 7 vuotta on mitta täysi, mies on kohta ex, kämppä on haussa ja lasten kans häivytään.

Yhteistyössä