vieras
Miten ihmeessä sitä sais itteensä potkua..viimesen puoli vuotta olo on ollu aika kurja.ei millään jaksa nousta sängystä,ei jaksa lasten kanssa.pakolliset syöttämiset yms.on pakko tehä,vaikka ei jaksais.tulee huudettua/tiuskittua ja itkettyä paljon.ei vaan saa otetta mihinkään.kun ei vaan jaksa eikä kiinnosta.kädetki tuntuu niin niin raskailta nostaa ja pää samaten.en muista koska olisin viimeksi ollut ILOINEN ja ONNELLINEN.kavereita mulla ei ole ollut vuosiin enää kun ei niitä kiinnosta viettää aikaa tälläsen kiljusen herrasväen kanssa =( mulla ei siis ole mitään elämää kodin ulkopuolella.mies on päivisn töissä ja kyllä on kovasti patistanut yksin johki,kauppaan tms.mutta ei vaan huvita.ei vaan jaksa.
oon yrittäny kovasti olla hyvä,ilonen,pirtee äiti,mutta ei vaan saa itestään irti,väsyttää koko ajan.Ulkona en ole lasten kanssa ollut yli 6kk,mies menee töiden jälkeen..minä teen niitä pakollisia tiskauksia/pyykkimisiä yms.
Voiko tää olla jotaki masennusta?voiko masennusta olla jos sitä itte epäilee? mistä te olette saaneet apua vastaavaan? mä en ihan totta jaksa tätä jatkuvaa väsyä ja ajattelua siitä että ois niin kiva ku sais nukkua vaan pois..lapsetki kärsii tästä =(
oon yrittäny kovasti olla hyvä,ilonen,pirtee äiti,mutta ei vaan saa itestään irti,väsyttää koko ajan.Ulkona en ole lasten kanssa ollut yli 6kk,mies menee töiden jälkeen..minä teen niitä pakollisia tiskauksia/pyykkimisiä yms.
Voiko tää olla jotaki masennusta?voiko masennusta olla jos sitä itte epäilee? mistä te olette saaneet apua vastaavaan? mä en ihan totta jaksa tätä jatkuvaa väsyä ja ajattelua siitä että ois niin kiva ku sais nukkua vaan pois..lapsetki kärsii tästä =(