kertokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen äippä

Vieras
voi kertokaa mulle miten saan itseluottamukseni kohenemaan. Tuntuu niin hemmetin surkeelle tää elämä. Tuntuu kuin kukaan ei arvoistais mua! Kuin olisin vain ilmaa!!! Vajaan kolmen vuoden aikan en ole saannut yhtään uutta tuttua asuinpaikkakunnaltani kun olen vielä niin hiljainen ja en mihinkäään tohdi oikein lähteä. Tuun tätä menoa hulluksi ku silti ihan mielettömösti haluaisin tavata muita äitejä ja vaihtaa ajatuksia, mut ku ei se meikäläiseltä tunnu onnistuvan!!!

Kerrohan missä kaupungissa satut asumaan. Ja kannattaa ihmeessä mennä vaikka johonkin avoimeen päiväkerhoon, niin minäkin ujo olen, mutta ajattelen siinä jo muksuakin.
Me asustellaan Kotkassa, joten jos täällä päin asustelet niin voidaan kyllä jossakin nähdä. :D

se vaan tuntuu niin mielettömön vaikealta lähteä minnekkään. edellisenä päivänä saatan suunnitella et huomenna meen esim. kehoon lasten kans mutta auta armias kun ois aika lähteä niin jäänkin mieluummin kotiin. Eniten kait mua ressaa se osaanko puhua siellä muiden ihmisten kans, kun joskus kun johonkin olen lähtenyt niin tuppisuuna sitten vaan istun eikä kukaan viitsi tulla mulle ees jutteleen. Eikä ketää tällaisen hissukan seura kiinnosta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 12:00 yksinäinen äippä kirjoitti:
se vaan tuntuu niin mielettömön vaikealta lähteä minnekkään. edellisenä päivänä saatan suunnitella et huomenna meen esim. kehoon lasten kans mutta auta armias kun ois aika lähteä niin jäänkin mieluummin kotiin. Eniten kait mua ressaa se osaanko puhua siellä muiden ihmisten kans, kun joskus kun johonkin olen lähtenyt niin tuppisuuna sitten vaan istun eikä kukaan viitsi tulla mulle ees jutteleen. Eikä ketää tällaisen hissukan seura kiinnosta

tietenki osaat kerhossa puhua muiden kanssa! jokaisella siellä on ainaki yks yhteinen puheenaihe: lapset. :hug:

Yhteistyössä