Kertokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merjaana harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

merjaana harmaana

Vieras
mulle pitääkö esim yhdestä tl öljyä merkata pisteet jos sen käyttää vuoan voiteluun tai jos siinä wokkaa kasviksia tms? Vähän tyhmä kysymys, mutta alkoi vaivaamaan ankarasti :\| .

En minä ihan noin niuhottamiseen ole pisteiden kans mennyt.. eihän se siitä voitelusta kokonaan ruokaan siirry :) Mulla on sen verran rento linja, että en oo merkinnyt teehen käyttämääni hunajaakaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 11:34 Shaina kirjoitti:
En minä ihan noin niuhottamiseen ole pisteiden kans mennyt.. eihän se siitä voitelusta kokonaan ruokaan siirry :) Mulla on sen verran rento linja, että en oo merkinnyt teehen käyttämääni hunajaakaan.

No niin minäkin ajattelin... Aloin vaan miettimään, ja sitten jo vaivasikin paljon ;)

Juu, ei pidä liikaa antaa pisteiden orjuuttaa. Itse tulisin ihan hulluksi, jos tosiaan tuollaisetkin pitäisi merkata.

Mutta jos kovin vaivaa, niin voihan sitä siirtää sen puolikkaan pisteen vaikka johonkin muuhun ruokaan (isompi annos, muka) niin saa kaikki pisteet laskettua. Minä käytän tuota romppua seurantaan, niin en jaksa kaikkia ruoka-aineita erikseen hakea ja näpytellä. En laita vihanneksiaan ylös, koska niistä ei pisteitä mee.. laiskuutta kai ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 11:32 merjaana harmaana kirjoitti:
mulle pitääkö esim yhdestä tl öljyä merkata pisteet jos sen käyttää vuoan voiteluun tai jos siinä wokkaa kasviksia tms? Vähän tyhmä kysymys, mutta alkoi vaivaamaan ankarasti :\| .

Minä merkkaan pisteet vuuan voistelusta tms. Jos teen jotain ruokaa vain itselleni ja lasken kaikkien raaka-aineiden pisteet.

Taidan olla niuhottaja :laugh:

Yhteistyössä