Kertokaa teidän poika/tyttöystävistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
No mun poikaystävä ainakin on sellanen hassu ja se aina haluu kuherrella kaikkialla ja sit se tänäänki oli valmis tekemään mun työvuoron et pääsen bussil kotii <3 se on ihana ❤️ Sitte yks aamu ku mä herätin sen kutittelemalla nii se sano et kun tuun töistä, niin mä saan satikutia :D eli se siis tarkottaa et se kutittaa mua hirveesti :barefoot: se antaa usein satikutia ja se on söpöä :X3:ja sit se aina pussailee mua kaulaan koska se tietää et mä kutian sieltä älyttömästk ja sit aina kun makoilen sängyllä se tulee hivelee mua se on ihanaa❤️

Onks tää joku saatanan demi.fi vai mitä helvatan paskaa tällaset jutut on?

Jättäkää ne lapselliset pikkupojat ja ottakaa tilalle kunnon aikuiset miehenköriläät. Loppuu se kutittelu ja turha hihittely kun keskitytään olennaiseen eli kaljan juomiseen ja munien raapimiseen sohvalla.

Mä oon vähän vanhempi ja mulla on naisystäviä ei ne mitään tyttöjä oo enää.
Yks ystävä tekee joulutorttuja mulle ja tykkään niista jahti raakasti ja siite me syötään hänen torttu, tai ainakin minä syön sitä ja se tykkää siitä ja käskee syödä vielä vähän aikaa.
Se lupas tekemä mulle kaksi laatikkoa, yksi lanttuloova ja yksi porkkanaloova.
Ja sitte ma rakastan häntä runsaasti koko sytämmelläni.

Ommulla muitakin naisystäviä, mutta kerron heistä ensjoulun alla, joookoos.

No mun poikaystävä ainakin on sellanen hassu ja se aina haluu kuherrella kaikkialla ja sit se tänäänki oli valmis tekemään mun työvuoron et pääsen bussil kotii <3 se on ihana ❤️ Sitte yks aamu ku mä herätin sen kutittelemalla nii se sano et kun tuun töistä, niin mä saan satikutia :D eli se siis tarkottaa et se kutittaa mua hirveesti :barefoot: se antaa usein satikutia ja se on söpöä :X3:ja sit se aina pussailee mua kaulaan koska se tietää et mä kutian sieltä älyttömästk ja sit aina kun makoilen sängyllä se tulee hivelee mua se on ihanaa❤️
No mulla on vähän samanlainen se haluu aina kutittaa mua ja kaikkea muuta vastaaavaa

Mä kutitan mun naista aina koska se on niin seksikäs ja sitä on ihana kutkutella vatsasta ja kyljistä ja joka paikasta. Mä suutelen sen kaulaa ja sitä kutittaa. Mä annan sille hyvänyön pusuja jokapaikkaan ja sekin kutittaa. Mä kutitan sitä joskus uima altaassa poreammeessa mä otan sen mun sylihin ja hivelen vatsaa ja kylkiä koska sillä on bikinit ahhh ihana mimmi. Se on vaa niin seksikäs ja ihana kun se kikattaa ja saunassa kun se istuu mun sylissä niin mä takaapäin sitä kutittelen hellästi ja aina työnnän käsiä sen paidan alle et voisin kutittaa sitä pimua. Se aina myös kostaa mulle ja välillä kun makaan sohvalla kädet pään takana se tulee kutittamaan kainaloista. Pirulainen kun se osaakin kutittaa niin kutisevasti. Onko muilla tällästä että on pakko kutittaa teidän naista? Varsinkin kun ollaan joskus uima altaassa niin mä tykkään kutitella sitä se on aivan ihanaa ja joskus kun se ottaa aurinkoa ja lekottelee viltin päällä selällään mä meen sen viereen ja hivelen sen napaa. Ja jos se ei aamulla suostu töihin se saa kutitusta ja kutitus pusuja jokapuolelle niin se herää.

Yhteistyössä