Kertokaa te jotka olette saaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaantuu nolosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaantuu nolosta

Vieras
myytyä kirpputori puolella vaatteita ja muuta tavaraa, jotta miten se onnistuu? Olen yrittänyt monesti mutta tuloksetta.=(
Vaatteet joita olen koittanut myydä on hyväkuntoisia ja siistejä ja halpoja.Siis oikeesti kirpputorihintaisia.
Onko vika siinä, että ne eivät ole merkki tuotteita?
Pitääkö aina ilmoittaa et minkä vaate on esim.lindex,h&m,kapphall....,vaikuttaako se asiaan?
Kertokaa,antakaa vinkkejä!!!

Tuuripeliähän tuo kirppishomma on. Itse laitan kyllä ilmoitukseen mitä merkkiä vaate on ja itse en ainakaan pidä Lindexin, H&M:n tai KappAhlin vaatteita merkkivaatteina, halpiskamaa ovat ja sen näköisiä usein myös käytön jälkeen, mutta arkikäytössä menevät kyllä useammallakin pienellä lapsella. Aika usein paikkakuntakin vaikuttaa asiaan, pienellä paikkakunnalla on vaikeampi myydä, postit maksaa jo aika paljon nykyään.

En oo hirveesti saanu myytyä mut jtn kuitenkii eikä oo kaikki ollu merkkivaatetta,mutta ihan hyväkuntoista ja halvalla.Ihan tuuripeliä tosiaan.Toisinaan saattaa tulla hirveesti kyselyitä ja toisinaan ei ollenkaan.Yritä vaan kovasti,vielä se tärppää siunkii kohalle :)

Yhteistyössä