Kertokaa seksistänne!

• Viestiketjun aloittaja Utelias mama
  • Ensimmäinen viesti
häh
Alkuperäinen kirjoittaja p p:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pökköä pesään:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja krääk:
Meillä on vuosia sitten taaksejäänyttä aikaa hienotunteiset hipelöinnit ja pusut. Melkeen suoraan vaan jompikumpi kysyy että mites ois?
Joo, ja meillä yleensä vielä sovitaan (sähköpostilla, Skypellä kesken työpäivän :D ) että onnistuisko tänään :) Ja mies siis 99,9% kyselee :D Ei tästä tulisi muuten yhtään mitään.
Samoin meillä. Eilen esim. ripustin pyykkejä kun mies oli suihkussa. Mies vaan sanoi että ootpas kaunis, pistä ovi lukkoon kun rupes panettaa. Ja koska kuullosti hyvältä idealta niin ovi meni kiinni.
Ei jaksa mitään suureellisia soidinmenoja enään.
Pienellä kehulla lohkee pilua aina :D
Todellakin. En mä turhaan mennyt pyykkejä ripustamaan stringeissä. Kaikilla on taka-ajatuksensa:D
Kuka nyt vittumaiselle haukkujalle antais herkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja dingdong:
[Mulle ainakin käy esileikistä kun työpäivän mietin saavani miestä kun kotiin pääsen.
Meilläkin siis saatetaan laittaa tekstari että on ikävä ja vois heittää vaatteet nurkkaan kun pääsee himaan.
Kyllä sitä on aika fiilareissa kun tuntitolkulla venannut innoissaan.
Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta mihin sä tuuppaat lapset siksi aikaa?

Meillä tekee aloitteen se, kumpi ensin ehtii. Käytännössä meillä on sanaton sopimus siitä, että puuhiin ryhdytään aina tilaisuuden tullen. Mitään tiettyä kuviota ei meillä ole. Milloin mitenkin, mutta yleensä ei varsinaisesti siirrytä minnekään vaan ollaan siellä, missä homma lähtee käyntiin. Tilanteen mukaan!

mammeli
Meillä mies kysyy sen jälkeen kun on muksu saatu nukkumaan, että ehdittäiskö helliä ja rakastella tänään ja mä sanon yleensä että joo, se olis kivaa. Sitten tehdään vähän kotihommia, katsotaan vähän tv:tä mutta normi-illasta poiketen ei katsotakaan tv:tä yhteentoista asti vaan siinä kymmenen korvilla mennään makkariin, molemmat riisuu omat vaatteensa ja mennään sänkyyn makaamaan ja sitten sekstataan. Sitten pesulle ja nukkumaan. Seksiä ehkä kaksi - kolme kertaa kuukaudessa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja seeva:
mä inhoan suutelua ja oon muutenki vähän ässän suhteen semmoi "ei huvita lähes koskaan"... Eli meillä etenee niin et mies kysyy pannaanko mä sanon et no jos äkkiä sit Sitten mies lähtee hakemaan ehkäisyvälineensä (kortsu siks koska ilman sitä tulee sotkua). SIt mä otan sillä välin housut pois ja ku mies tulee niin sitten vaan hommiin. Kännissä saatan suostua myös vaihteluun s-elämässä.
Mahtavaa :D

dingdong
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
[Mulle ainakin käy esileikistä kun työpäivän mietin saavani miestä kun kotiin pääsen.
Meilläkin siis saatetaan laittaa tekstari että on ikävä ja vois heittää vaatteet nurkkaan kun pääsee himaan.
Ihan mihin vaan paitsi samaan huoneeseen!?
Yleensä hilpastaan yläkertaan tai kylppäriin.
Lapsilla on omat jutut, ei ne meijän kannoilla juokse.

???????
Anteeksi tyhmä kysymykseni mutta miksi lapsia pitää tuupata.
Me ainaskin jätetään sinne missä ovat ja mennään mahdollisimman kauas lukkojen taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja ???????:
Anteeksi tyhmä kysymykseni mutta miksi lapsia pitää tuupata.
Me ainaskin jätetään sinne missä ovat ja mennään mahdollisimman kauas lukkojen taakse.
Okei, okei. Teillä on vissiin niin isot lapset, et ne voi tosiaan jättää keskenään sen aktin ajaksi. Tuota 1-vuotiasta ei voi jättää yksin jos se on hereillä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:
Meillä on vuosia sitten taaksejäänyttä aikaa hienotunteiset hipelöinnit ja pusut. Melkeen suoraan vaan jompikumpi kysyy että mites ois?
Joo, ja meillä yleensä vielä sovitaan (sähköpostilla, Skypellä kesken työpäivän :D ) että onnistuisko tänään :) Ja mies siis 99,9% kyselee :D Ei tästä tulisi muuten yhtään mitään.
Mä vastaisin tuollaiseen kyselyyn, että "en vielä tiedä!". :whistle: Ei mun mielestä seksin harrastamisesta voi yhtään etukäteen sopia! Se joko tuntuu hyvältä juuri tietyllä hetkellä tai sitten ei tunnu. Etukäteen vaikea ennustaa.
Ootpas sä hankala ihminen.

Mulle ainakin käy esileikistä kun työpäivän mietin saavani miestä kun kotiin pääsen.
Omalla tavallani olen ehkä hankalakin! Onneksi ei ole koskaan tullut kuitenkaan valitusta! Mies samaa maata tjsp. :whistle:

Kenties olen tuossa asiassa vaan vähän flegmaattinen lahna ja minulla ei pysyisi monta tuntia peräjälkeen ajatukset seksissä! Viisi minuuttia tekstarista olisin unohtanut koko seksin ja miettisin kahvinkeittoa, kissojen silmienvärin periytymistä, päivän uutisia tai asunnon ostoa.

mää
Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:
Mä vastaisin tuollaiseen kyselyyn, että "en vielä tiedä!". :whistle: Ei mun mielestä seksin harrastamisesta voi yhtään etukäteen sopia! Se joko tuntuu hyvältä juuri tietyllä hetkellä tai sitten ei tunnu. Etukäteen vaikea ennustaa.
En mäkään sitten aina ole sillä tuulella, kun se ilta tulee :D Mutta tämä tuntuu olevan ainut keinoa saada tuo seksi toimimaan, kun muuten se vain jää ja jää ja jää... Mä en hirveästi kaipaa seksiä, mutta kivaa ja ihanaa se sitten on, kun siihen vaan (jaksaa) ryhtyä :)

tytsy 35v
Alkuperäinen kirjoittaja mammeli:
Meillä mies kysyy sen jälkeen kun on muksu saatu nukkumaan, että ehdittäiskö helliä ja rakastella tänään ja mä sanon yleensä että joo, se olis kivaa. Sitten tehdään vähän kotihommia, katsotaan vähän tv:tä mutta normi-illasta poiketen ei katsotakaan tv:tä yhteentoista asti vaan siinä kymmenen korvilla mennään makkariin, molemmat riisuu omat vaatteensa ja mennään sänkyyn makaamaan ja sitten sekstataan. Sitten pesulle ja nukkumaan. Seksiä ehkä kaksi - kolme kertaa kuukaudessa.
:D
Meilläkin menee just näin, paitsi että mies kysyy yleensä että oiskohan meillä tänä iltana aikaa hmmmm....

Seksi hoituu vaivattomasti ilman sen suurempia liirumlaarumeita tai viettely-virityksiä, molemmat saa orkun ja molemmat on tyytyväisiä ja seksi on suht monipuolista eli suuseksiä, eri asentoja ja joskus mies tykkää että laitan korkkarit jalkaan seksin ajaksi.. ne otetaan makuuhuoneen kaapista. Simppeliä perusseksiä ja molemmat on tyytyväisiä. Seksiä n. kerran viikossa.

Yhteistyössä