Kertokaa onko teidän mielestä syytä olla huolissaan (ehkä pettää?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mieheni käy usein Tallinnassa työmatkoilla enkä ole koskaan aikaisemmin ollut huolissaan siitä mitä siellä on mahdollisesti tapahtunut. Ennen kuin nyt. Kerron miten tilanne meni tällä kerralla ja perään kirjoitan sulkuihin miten tilanne on aina aikaisemmin mennyt.

Mies sai tietää 3 päivää ennen lähtöä että olisi taas työreissu. (Yleensä tietää jo useamman viikon etukäteen). Mies lähti suoraa töistä reissuun käymättä välillä kotona. (Miehen yleensä noutaa kotoa työnantajan palkkaama kuljetusyritys). Miehestä ei kuulunut yhtään mitään ja illalla lähetin hänelle viestin että onko jo perillä johon mies vastasi että kyllä, ei ehdi soittaa, menee nukkumaan. (Yleensä mies ilmoittaa tunnollisesti heti kun on perillä sekä soittaa aina illalla työpäivän jälkeen jolloin puhutaan parikin tuntia puhelimessa koska mies haluaa tietää mitä lapsille kuuluu jne). Seuraavana päivänä mies soittaa kesken työpäivän (mitä hän ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt) ja puhuu ehkä 5min kokoajan valittaen kuinka on niin kiire ettei ehdi puhua, lupaa soittaa illalla. Illalla miehestä ei kuulu mitään, soitan, mies ei vastaa, lähetän viestin. Mies vastaa viestiin että joutuikin työkavereiden kanssa lähtemään iltaa viettämään (mitä ei myöskään ole koskaan aikaisemmin tehnyt) eikä voi soittaa nyt. Sitä seuraavana päivänä miehestä ei taaskaan kuulu mitään ja laitan viestin että tietääkö vielä mihin aikaan pääsee lähtemään takaisin Suomeen. (Mies yleensä tietää aina jo etukäteen siksi vähän ihmettelin kun tällä kerralla ei tietänyt. Mies myös aina soittaa ennen kuin lähtee sekä laittaa viestin kun on Suomessa). Mies vastasi viestiin että onkin jo Suomessa ja kotona pian.

Kotiin päästyään mies valitteli hirveetä päänsärkyä ja meni suoraa nukkumaan. (Yleensä mies tietenkin käy kuumana ja melkein sanaakaan sanomatta ryhdytään hommiin). Seuraavana iltana mies ei vieläkään tee elettäkään seksin suhteen joten mä teen aloitteen. Mies pyytää suuseksiä eikä tee elettäkään sen suhteen että hyväilisi mua. Lopulta joudun ihan pyytämään sitä jollon mies hoitaa homman suulla. Tämän jälkeen mies ilmoittaa haluavansa laueta mun suuhun. Homma kestää ja kestää ja kestää. Eikä lopulta tavaraa tule kuin ihan vähän. (Normaalisti mies on todella huomaavainen ja haluaa nimenomaan yhdyntää varsinkin nyt kun yritämme lasta. Yleensä myös näin pitkän tauon jälkeen "tilanne" loppuu hyvin nopeasti ja tavaraa tulee valtava määrä.)

Tämän kaiken lisäksi mies on ollut erittäin huonolla tuulella, tiuskii ja kiukuttelee, ei jaksa leikkiä lasten kanssa, ei puhu. Ehkä jonkun mielestä tässä ei ole mitään ihmeellistä ja turhaan mietin ja epäilen mutta jotain on siellä tapahtunut mikä on ollut tavallisesta poikkeavaa! Aivan varmasti! Mies on niin erilainen kun koskaan aikaisemmin ja jonkin vaisto vaan sanoo mulle et jotain on nyt pielessä.

Mä tutkisin lompakon (kuitit) ja katsoisin puhelimen viestit ja soitot. Nyt mut teilataan, mutta sitä kautta saat aika paljon selville... Niin, ja jos hirveästi mietityttää, niin voit vaikka soittaa töihin ja vähän kysellä siitä työmatkasta miehesi pomolta tms. keksi ensin hyvä selitys...

Kyllähän tuossa epäilys heräisi väkisinkin, kun miehen käytös noin selvästi poikkeaa aikaisemmasta.

Koska mies tuskin itse kertoisi mitään kysyttäessä, niin kyllä minustakin tiivitaavin ehdottama lompakon ja puhelimem tutkiminen, sekä pomolle soitto kuulostaisi tässä tilanteessa ihan järkevältä.

Kerrohan sitten, mihin päädyit, ja mitä selvisi! Toivotaan kuitenkin, että asioilla on ihan järkevä selitys, ja ettei ainakaan pettämisestä ole kyse! Voimia sinulle! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:
Mä tutkisin lompakon (kuitit) ja katsoisin puhelimen viestit ja soitot. Nyt mut teilataan, mutta sitä kautta saat aika paljon selville... Niin, ja jos hirveästi mietityttää, niin voit vaikka soittaa töihin ja vähän kysellä siitä työmatkasta miehesi pomolta tms. keksi ensin hyvä selitys...

joo, lompakon, kännyn ja taskut tutkisin minäkin.

Lompakon ja puhelimen tutkiminen? Soittaminen pomolle??? Huh.

Mitäs jos vaikka kysyisi asiasta suoraan. Ukko vain selkä seinää vasten otsikolla "tiedän kyllä mitä salailet, olen kuullut kaiken jo toisaalta".

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:

joo, lompakon, kännyn ja taskut tutkisin minäkin.

minä kans. ei miehet mitään tunnusta ennenku todisteet löyhyttää naamaa.

Yhteistyössä