Kertokaa onko tää ihan hyvä tarjoilu juhlaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyn"

Vieras
Täytekakku
Hyytelökakku
Suklaakuorrutteinen kahvikakku
Voileipäkakku
Jauhelihapiiras
Keksit
Ehkä vielä jotain konvehteja
Tietysti kahvi, tee ja mehu

Sanokaa suoraan mitä pitää lisätä tai poistaa jne

Hyvältä vaikuttaa. Jos jotain muuttaisin niin yksi suolainen lisää ja yksi makea (esim. hyytelökakku) pois.

Hyytelökakkua en jätä pois, koska henkilö jonka juhlaan teen nää. Niin ehdoton oli tuo hyytelökakku. Kaikki muut saan päättää itse :D

No jos tuota jauhelihapiirasta ajattelee.. Niin mikä suolainen piiras voisi olla tilalle? Tai joku muu juttu?

itse vaihtaisin tuon jauhelihapiiran vaikka kinkkupiiraaksi tai ihan kasvispiiraaksi. olisi paremman makuinen. tai vastaavasti vaikka tonnikala jauhelihan tilalle.

[QUOTE="Vieras";25108066]Suolaista lisää, muuten ok. Tosiaan esim. hyytelökakun voisi poistaa.[/QUOTE]

Juhlakalun toive oli hyytelökakku, joten sitä ei poisteta

[QUOTE="aloittaja";25108064]Hyytelökakkua en jätä pois, koska henkilö jonka juhlaan teen nää. Niin ehdoton oli tuo hyytelökakku. Kaikki muut saan päättää itse :D

No jos tuota jauhelihapiirasta ajattelee.. Niin mikä suolainen piiras voisi olla tilalle? Tai joku muu juttu?[/QUOTE]

kinkku, tonnikala/lohi tai ihan kasvis

[QUOTE="vieras";25108074]itse vaihtaisin tuon jauhelihapiiran vaikka kinkkupiiraaksi tai ihan kasvispiiraaksi. olisi paremman makuinen. tai vastaavasti vaikka tonnikala jauhelihan tilalle.[/QUOTE]

Juu itsekkin ajattelin tuota kasvispiirakkaa. Entä jos laittas suolaisena vaikka coctailpiirakat tuon suolaisen piiraan tilalle? tai sitten suolainen piiras ja lisäksi coctailpiirakat? Pasteijoitakin ajattelin

[QUOTE="aloittaja";25108084]Juu itsekkin ajattelin tuota kasvispiirakkaa. Entä jos laittas suolaisena vaikka coctailpiirakat tuon suolaisen piiraan tilalle? tai sitten suolainen piiras ja lisäksi coctailpiirakat? Pasteijoitakin ajattelin[/QUOTE]

cocktail piirakatkin olis ihan hyvä. lisukkeeksi vaikka lohitahna/ graavilohi/kylmäsavulohi. tai ihan munavoi.

pasteijat tuntuu jotenkin tylsistä liian arkisilta.

Makeita tarjottavia on paljon, mun mielestä ehkä liikaakin. Vähentäisin niistä ja lisäisin suolaista syötävää.

Just esim. coctailpiirakat ja ehkä jopa jokin salaatti?

Yhteistyössä