Kertokaa mustana olemisen plussat ja miinukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Olen seuraillut palstaa välillä enemmän ja välillä vähemmän noin 8 vuoden ajan (välissä parin vuoden täysi tauko). Nyt kun olen työtön niin on aikaa olla täällä enemmän, ja mietinkin että pitäiskö ruveta mustaksi.

+ saa ketjut seurantaan
+ saa estettyä muita mustia
+ ei tarvi aina joka kerta kirjottaa nimimerkkiä ja kaikki hymiö- ja tagisysteemit on paljon näppärämmät
- voi saada jotain stalkkaajia tai perskärpäsiä (joista mulla ei oo kyllä mitään kokemusta onneksi)
- voi saada jonkun tietynlaisen maineen tai leiman.

[QUOTE="vieras";26153989]Mikset ole rekisteröitynyt jo?[/QUOTE]

Olen varmaan vähän turhankin suojeleva yksityisyyteni suhteen, mutta en halua et kukaan tuttu tunnistaa mua jutuistani. Olen nähnyt täällä joidenkin (yleensä harmaiden) tekevän tilia jonkun nikin aiemmista sanomisista, niin että keräävät eri ketjuista asioita, joita nikki on kertonut itsestään. En halua sellaisen kohteeksi joutua.

[QUOTE="a p";26154094]Olen varmaan vähän turhankin suojeleva yksityisyyteni suhteen, mutta en halua et kukaan tuttu tunnistaa mua jutuistani. Olen nähnyt täällä joidenkin (yleensä harmaiden) tekevän tilia jonkun nikin aiemmista sanomisista, niin että keräävät eri ketjuista asioita, joita nikki on kertonut itsestään. En halua sellaisen kohteeksi joutua.[/QUOTE]

Se riski tosiaan on olemassa. Mutta itse ainakin kirjoitan tänne semmosia juttuja, joiden takana voin seisoa vielä vuosienkin kuluttua. Tosin, minun mielipiteet joistakin seikoista muuttuvat ajan saatossa.
Eikä mulla ainakaan ole ollut pahastikaan päänaukojia. Olen sen verran sulautuvainen massaan.
Voihan ne arimmat jutut kirjoittaa edelleenkin harmaana, jos on tarve jotain arempaa vuodattaa. Tosin, niitä ketjuja on sitten vaikeampi seurailla jälkeenpäin.

Yhteistyössä