Kertokaa mullle miten ihmeessä voi tavart kadota itsekseen

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Kirjastosta lainattu dvd on hukassa ja koko asunto on pengottu, ei löydy. Nyt pojat huomasivat että yksi pleikaripeli on hukassa. itse ovat viimeksi käyttäneet sitä, mutta ei kukaan ole sitä poistanut pleikkarista, silti se ei siellä ole :eek:
meilä on enenkin hävinnyt dvd-filmejä, mutta mihin ne katoaa, kun muuttojenkaan yhteydessä ei niitä ole löytynyt.

vieras
meillä on kahdet kynsisakset hukassa eli molempien äitiyspakkausten sakset. Hukassa toiset ovat olleet 4 vuotta ja toiset vuoden, epäilen kyllä vähän lapsia. Meillä on muurissa kolot, johon pikkutavarat katoavat hetkessä, mutta niitä ei saa millään pois, eivät tykkää kynsienleikkuusta.

näin luulen
Teillä asuu joku paha henki, ties mistä Mongoliasta tai Perusta peräisin oleva, jonka joku teihin möksähtänyt on manannut riesaksenne.

Tai sitten Viirun ja Pesosen muklat ovat tulleet teille.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Joku pöllii ne teiltä?
kun ei ole käynyt sellaisia ihmisiä jotka vois viedä, kun noita vieraitakaan ei juuri käy. kirjaston levy katosi enenkuin itse ehdittiin edes sitä katsomaan aj meillä ei ollut enne katoamista käynyt vieraita. se peli joka on nyt kateissa oli kyllä sen jälkeen meillä kun pojan kaverit kävivät
se yksikin dvd on reinikainen joka on kadonnut ja siitäkin vain kakkoslevy. Autot peöistä on kadonnut vaan levy, on pojan 9v oma peli, mutta sen kaereita ei ole kylässä käynyt.
Sit josksu kun ei etsi joku tavara löyty jostain aivan oudosta paikasta

manna
meilläkin katos kynsisakset. yhdet löytyivät lehtipinosta. isoin tavara, jonka olen kadottanut, on verenpainemittari. ja se on ollut kohta 6 vuotta hukassa. muutama suursiivouskin on tässä ajassa tullut tehtyä, mutta mittari on kadoksissa edelleen.

tjaa
No siksi ne katoaa, kun niitä ei laiteta takaisin sinne mistä ne on otettu =) Eli laitetaan "vähäksi ajaksi" johonkin, kun vaikka puhelin soi tai tulee joku muu juttu..tai vaihdetaan vaikka dvd. Noh, sit se on tipahtanut jonnekki tv-hyllyn tms taakse ja mennyt siellä vielä jotenkin mystisesti koko roskan alle ym. Eli kaikkea sattuu.

Sen tähden meillä onki koreja ym, mihin aina laitetaan kaikki..et ne löytyy joskus. Tietää siis missä ne on, kunhan penkoo.

Yhteistyössä