Kertokaa mulle tästä S-kortista + ja -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.s-kanava.fi/getbinary?siteId=1&src=/kuvat/skanava/artikkelikuvat/s-ryhma/2007/Asiakasomistajuus/X_S-Etuk244_169_SU.jpg
Mulle sitä ehdotettiin kaupan kassalla ja tökättiin joku pieni esite kouraan. Onko teillä ja onko se hyvä? Yksi mikä mua tossa harmittaa (turhamaista, todella) on et ne on kaikki samanlaisia rumia vihreitä. Kun tavaliseen Visa-pankkikorttiin saa vaikka mitäkuvia ja värejä :D

Sillä saa parhaat bonukset. Kerryttää summaa joka ostoksista eli jos ostaa joka kerta 1e niin kuun lopussa ne plussataan yhteen ja sen mukaan saat boonusta. K-ketjun kortti taas perustuu kerta ostoksen määrään, eli kerta ostosten pitää ollapaljon, että hyötyy.

Mä en muita miinuksia keksi kuin sen aloitussumman kerääminen. Pienillä ostoilla kestää kauan saada se täyteen, mutta sen jälkeen tuosta kortista ei ole mitään haittaa! Ollaan jo kerätty melkoinen summa kokoon sillä, että ostellaan s-bonus paikoista (tämähän oli nyt ilmaista mainosta :) )

Siis selvennän vielä etmulla on S-kortti, mut se on se ihan "tavallinen" ja maksan yleensä pankkikortilla ostoni (kortissa myös Visa). Mut kun nuo 2 yhdistää niin onko siitä jotain merkitävää hyötyä tai haittaa?

s-kortilla saa tosi hyvän koron!

s-tilitä pystyy nostamaan kassoilla rahaa ja sinne voi laittaa rahaa. maksutta siis.

s-kortti maksaa ittensä nopsaan takas. kannattaa melkein maksaa samantien pois kuin kerryttää. kun miettii mistä kaikkialta bonusta saa niin... voi laittaa laajakaistat, puhelinlaskut, vakuutukset...

No se on ainakin hyötyä.. Et sun tilin korko lasketaan kuukauden keskimääräsestä summasta.. Eli jos tilil on ollu vaik 100 ja sit käyny 0 niin saat 50 sen koron. Kaikki muut pankit antaa sen koron kuukauden alimmasta summasta et jos käy nollassa niin et saa korkoo...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis selvennän vielä etmulla on S-kortti, mut se on se ihan "tavallinen" ja maksan yleensä pankkikortilla ostoni (kortissa myös Visa). Mut kun nuo 2 yhdistää niin onko siitä jotain merkitävää hyötyä tai haittaa?

nykyään ei anneta enää tavallista käteiskorttia, vaan kaikille asiakkaille on avattu ilmaiseksi tili. Eli jos käyt esim. prisman neuvonnassa niin he pistää sulle vaan hakuun sen kortin. ei maksa tavallinen pankkikortti mtn.

Yhteistyössä