R
rakkaani
Vieras
Minäpä taasen täälä kirjottelen kuulumisia...Siis se tyyppi joka aiemminkin on kirjotellu"Salarakkaastaan"tai"Salatyypistä"!!!Niinku jotkut on kommentoinu mulle tuosta nimityksestä.....
Eli oon viestitelly mua nuoremman miehen kanssa,jota siis en tiiä mut se tietää mut jne.On kiinnostunu musta ja ehdottelee tällä hetkellä tekstailuseksiä!!Ollaanki viestitelty jo muutamia kertoja ja on kuulkaa ollu aikast kuumat oltavat kun on tullu NIIIIN rajua tekstiä että huh-huh!Tää kotiäiti on ollu välillä ihan naama punasena ja.....Mutta,sitten kun tuo"herra"vaan päättää ni ei kuulukaan siitä ehkä viikkoihin mitään,ei viestiä tms.Ei siis oo koskaan soiteltu.Ja mua raivostuttaa sen omahyväisyys!!!Mun EI pitäis välittää siitä mitenkään,mut kun oon jääny koukkuun sen viesteihin,niin joka kerta vastaan sille VAIKKA mä oon päättäny et'olkoon koko tyyppi!!!Eilen oli jo niiiiin lähellä et'oltais kaupassa tavattu,siis ihan vaan tavallisesti ohikulkiessamme,mut mä en päässytkään sit kauppaan.....
Tiiän et'teiän kommentit on että oon hullu ku jatkan,ajattele omaa miestäs,joku pervo sulle tekstailee,yms.Mut aatelkaa naiset ja etenkin KOTIÄIDIT!Joku on teistä kiinnostunu ja pitää mielen pirteenä ku tekstailee pikkutuhmuuksia teille...Kyllä se mieltä piristäis,uskokaa vaan!!Joka päiväisen kodin ja lastenhoidon lomassa....
Mä usko vakaasti et'tuo tyyppi on tosissaan mua nuorempi eikä mikään naapurin vanha ukko joka.....