Kertokaa mulle oikeesti SAVUTTOMUUDEN ihanuudesta

  • Viestiketjun aloittaja Lopettaja
  • Ensimmäinen viesti
Lopettaja
Mä haluun lopettaa tupakoinnin mut tarviin inspiraatiota... haluan olla terveempi... Kertokaa pliis tupakoinnin lopettaneet kuinka ihanalta tuntuu hengittää ja kuinka ihanaa on ollu savuton!

Tänään kaatui meinaan mun tupakkilakko mut se alkaa huomenna uudestaan.
 
Njaa..
- Yskä menee nopeammin ohi jos tulee ollenkaan.
- Ei mene satoja euroja kuussa tupakkaan.

Siinäpä ne. Tupakoiminen on mukava sosiaalinen harrastus, enkä mä aina ole ihan varma haluanko olla savuton. Ei mä kyllä enää raaskisi aloittaa polttamista kun on niin kallista.
 
....
vuosi sitten lopetin, ehdoton asia mikä kannustaa tupakoinnin lopettamiseen on positiiviset mielialat, mielettömän hyvä fiilis, naurattaa herkemmin asiat ja elämä muutenkin maistuu paremmin. eikä vitutus ole pitkäkestoista.
 
ap
Kiitos jo näistä :) Lisää saa ehdottomasti laittaa!

Olin tossa jo tosiaan 3 päivää polttamatta mut sit tuli eräs ketjupolttaja kaveri kahville... ja niinhän siinä tuli sitten poltettua itsekin.
 
Ei haise enää pahalta. On se kauhea haju hiuksissa. Silloin kun poltti sitä ei huomannut, mutta nyt jos seisoo tupakoitsijan vieressä se haju tarttuu ja haisee pahalta. Mutta tärkeintä on mikä vaikutus sillä on terveyteen! Niin ja mun alati vuotava nenä ei vuoda ja maha voi paremmin.
 
Juokseminen onnistuu paremmin, keuhkot jaksaa ottaa happea pidempään. Hajut/tuoksut tuntuu selvempinä - ei aina välttämättä hyvä asia. :) Ei yskitä koko ajan, rahaa säästyy hirvittäviä summia. Huonolla säällä ei tartte mennä ulos tupakalle. Jos on seurassa, missä ei tupakoida, ei haise aina muiden neniin kamalalta kun on polttanut.

Näiden voimilla minä sen tein. :) Tsemppiä!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alotetaanko ap kimpassa? Mäkin tahdon lopettaa ja jos totta puhutaan, tupakka maistuu pahalle kesähelteessä..(paitsi terdellä sidukan kera, mutta tiukka pitäs olla)
Alotetaan vaan :)
No juuri sen takia mä haluan lopettaa että vois ihan aidosti nauttia kesästä ja elämästä ja mansikoista ja nurmikon tuoksusta ilman tota myrkkykakkaa.
 
ööö
tuntuu voittajalta kun ei tarvi polttaa. ihanaa kun voi sanoa, että on savuton. tukka ei haise. ja sormet ei haise. kun lähtee jonneki tarvii muistaa kaks tavaraa vähemmän(röökit ja sytkäri).
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
tuntuu voittajalta kun ei tarvi polttaa. ihanaa kun voi sanoa, että on savuton. tukka ei haise. ja sormet ei haise. kun lähtee jonneki tarvii muistaa kaks tavaraa vähemmän(röökit ja sytkäri).
Se ois kyllä ihanaa kun vois sanoa olevansa savuton...
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Siinäpä ne. Tupakoiminen on mukava sosiaalinen harrastus, enkä mä aina ole ihan varma haluanko olla savuton.
Sama juttu. Itsellä ei ole koskaan ollut varsinaista motiivia lopettaa kun tykkään tupakoinnista (varsinkin kesällä).
Nyt vaan raskaus ja vuotava nenä teki tenän, mutta ans kattoo taas sit joskus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Siinäpä ne. Tupakoiminen on mukava sosiaalinen harrastus, enkä mä aina ole ihan varma haluanko olla savuton.
Sama juttu. Itsellä ei ole koskaan ollut varsinaista motiivia lopettaa kun tykkään tupakoinnista (varsinkin kesällä).
Nyt vaan raskaus ja vuotava nenä teki tenän, mutta ans kattoo taas sit joskus...
Niin. mulla vaikuttaa eniten se raha. Siis niinkun tulevaisuuden kannalta, emmä nyt paksuna viittis ehkä uudestaan alottaa.. Mä olen niin pihi, etten varmaan ikinä enää suostuisi käyttämään rahojani mihinkään noin turhaan. Mutta kyllä tää sosiaalinen riippuvuus varmaan seuraa ihan läpi elämän, vaikka fyysinen riippuvuus onkin ohi.
 
vieras
Mä poltin aikoinani niin paljon päivässä, että olo oli kuin olis itse ollut se tupakan jämä :x Ajatus kulkee paremmin, ei ahdista, olo ei ole tukkonen tai tunkkainen, krapulat eivät ole läheskään niin pahoja, olo on seesteisempi, ihan totta! Seesteisempi :D
 
ap
Mullakin on just eniten toi sosiaalinen riippuvuus... vaikka on siis todellakin myös fyysinen... Nuo kolme päivää mitkä olin polttamatta olivat todella hankalia... Kai se täytyy vaan soitella mielummin niitä savuttomia kavereita kahville niin ei tuu sit poltettua... Vaik kaikki läheisimmät kaverit polttaa..
 
vieras
Olen lopttanut 04 esikoista haaveillessani ja yhden poltin sitten vielä synnytyksen jälkeen, oli tosi pahaa. Ei ole sen koommin tarvinnut maistaa. Mulla olis varmaan siinä vaiheessa ongelmaa kun lähtisin juomaan alkomahoolia, mutta en ole sitäkään juonut sen koommin yhtä siideriä enempää.
 

Yhteistyössä