Kertokaa mulle mitä mä teen ton meidän varhaiskypsän kanssa

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Eilen, perjantai-iltana kävimme koko perhe saunassa ja niin kuin moni tietää miehillehän perjantai- tai lauantaisaunan jälkeen maistuu seksi. Mutta ongelmaan, meidän sälli makasi sohvalla hauskoja kotivideoita katsomassa ja tokaisi siinä, että: Mä haluun pimppiä :o :o :o

Niin mites tollasen varhaiskypsän, tänä vuonna neljä täyttävän kanssa pitäis toimia? Kerronko sille kukista ja mehiläisistä vai mitä? :whistle:

Ei taida vielä olla kovin selkeää käsitystä asiasta tuolla iällä, hieman varovaisesti ehken aloittaisin, kierrellen ja kaarrellen, ehkä hieman udellen paljonko kaverilla on kokemusta asiasta ettei kerro liikaa.. :D

Toki jos tietää mistä puhuu niin sitten asiallista neuvontaa ehkäisystä ja kumppanin huomioimisesta sekä ehken varovaista neuvontaa yleisestä "moraali koodistosta" kuinka asiat olisivat soveliasta hoitaa, tuon ikäiselle ei välttämättä tule mieleen että jotkut voivat paheksua kovin yleisellä paikalla harjoitettua toimintaa. (vert. se eillinen hevostelu ketju, ettei naapurin rouva ala soittelemaan.)

Toivottavasti rakentavalla keskustelulla pääsette asiassa eteenpäin. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuulosti ehkä vähän siltä, että oli kuullut tuon repliikin jostain? ;)

Ei ainakaan kotona, tuskin pph:llakaan.

Mutta joku toinen lapsi on saattanut kuulla isältään ja poikasi sitten siltä toiselta. Hassu juttu.

Yhteistyössä