Mutta täähän on nuorten kirja... Ei niin, etteikö voisi olla hyvä aikuisenkin mielestäAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Houkutus by Stephenie Meyer![]()
![]()
Tän olenkin jo lukenutAlkuperäinen kirjoittaja mie:Tää on hyvä!!!
Gaby Hauptmann
ETSITÄÄN IMPOTENTTIA MIESTÄ
Carmen Legg on 35-vuotias ja itsenäisen nykynaisen mallikappale: hänellä on oma pieni firma, nopea BMW ja tilava asunto. Lisäksi hän on hyvännäköinen. Hän on hoikka ja pitkäsäärinen, ja hänellä on trimmattu kroppa ja pitkä punainen tukka, joka saa miehet kuolaamaan ja hikoilemaan. Ja juuri siitä Carmen yhtäkkiä saa tarpeekseen. Kun hän tulee kaikkensa antaneena illalla kotiin ja haluaisi vain lepäillä, on poikaystävällä seksi mielessä. Impotentista poikaystävästä ei ole sitä riesaa, Carmen järkeilee, laittaa lehteen ilmoituksen ja jää odottamaan vastauksia.
M en kyllä tykänny. Just siks kun se oli niin "ankea", ei yhtään romanttinen.Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:Mä oon lukemassa Anna-Leena Härkosen, 'Ei kiitos' kirjaa ja tosi hyvä on! Suosittelen! Ei ehkä niinkään rakkausromaani mut hyvä kuitenki!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tää on hyvä!!!
Gaby Hauptmann
ETSITÄÄN IMPOTENTTIA MIESTÄ
Carmen Legg on 35-vuotias ja itsenäisen nykynaisen mallikappale: hänellä on oma pieni firma, nopea BMW ja tilava asunto. Lisäksi hän on hyvännäköinen. Hän on hoikka ja pitkäsäärinen, ja hänellä on trimmattu kroppa ja pitkä punainen tukka, joka saa miehet kuolaamaan ja hikoilemaan. Ja juuri siitä Carmen yhtäkkiä saa tarpeekseen. Kun hän tulee kaikkensa antaneena illalla kotiin ja haluaisi vain lepäillä, on poikaystävällä seksi mielessä. Impotentista poikaystävästä ei ole sitä riesaa, Carmen järkeilee, laittaa lehteen ilmoituksen ja jää odottamaan vastauksia.
Maasta riippuen luokitellaan joko nuortenosastolle tai aikuistenosastolle. Mutta 17-vuotiaistahan se kertoo. Just sopiva mulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta täähän on nuorten kirja... Ei niin, etteikö voisi olla hyvä aikuisenkin mielestäAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Houkutus by Stephenie Meyer![]()
![]()
![]()
Juu, ja mullekin just sopiva. Ihastuin kirjaan ihan totaalisesti...Alkuperäinen kirjoittaja 21v:Maasta riippuen luokitellaan joko nuortenosastolle tai aikuistenosastolle. Mutta 17-vuotiaistahan se kertoo. Just sopiva mulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta täähän on nuorten kirja... Ei niin, etteikö voisi olla hyvä aikuisenkin mielestäAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Houkutus by Stephenie Meyer![]()
![]()
![]()
![]()
No, mikäs siinä. Jos kirja on niin hyvä, niin minkäs sille voi.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Juu, ja mullekin just sopiva. Ihastuin kirjaan ihan totaalisesti...Alkuperäinen kirjoittaja 21v:Maasta riippuen luokitellaan joko nuortenosastolle tai aikuistenosastolle. Mutta 17-vuotiaistahan se kertoo. Just sopiva mulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta täähän on nuorten kirja... Ei niin, etteikö voisi olla hyvä aikuisenkin mielestäAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Houkutus by Stephenie Meyer![]()
![]()
![]()
![]()
Mut on tietysti pieni mahdollisuus että mä olen vaan kypsymätön wannabe-nuori![]()
![]()
Yritin vähän aikaa sitten lukea Tuulen viemää, mutta tyssäsi heti alkuunsa. Yritän vielä jossain vaiheessa uudestaan, joulun aikaan se tuntui liian paksulta ja puuduttavalta, mitä se ei varmasti oikeasti ole, kunhan pääsee juoneen sisään.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Enni Mustonen on tällä saralla ikisuosikkini. Ja paras rakkausromaani on Tuulen viemää, mutta sen "jatko-osia" ei todellakaan kannata lukea.
Minkä ikäinen on "vanhempi"? Ainakin tällaisen komevitosen vanhemman mielestä Danielle Steelit on aika huonoja kirjoja....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Robertsit on varmoja nakkeja. Jos olet vanhempi, niin miksei Danielle Steelkin...
En ole vielä, vasta viikko sitten sain ekan osan kirjastosta...Alkuperäinen kirjoittaja 21v:No, mikäs siinä. Jos kirja on niin hyvä, niin minkäs sille voi.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Juu, ja mullekin just sopiva. Ihastuin kirjaan ihan totaalisesti...
Mut on tietysti pieni mahdollisuus että mä olen vaan kypsymätön wannabe-nuori![]()
![]()
Olet varmaan lukenut jatko-osatkin? Mulla menossa toinen kierros. Leffa tuli katottua viime viikolla...
Käsittääkseni niissä on aina noin nelikymppinen päählö, joten siksi ehdotin noita. Ovat kuitenkin suosittuja kirjoja. Itse vähän päälle parikymppisenä en pysty samastumaan sen ikäisiin päähenkilöihin. Robertsilla päählöt ovat 23-30-vuotiaita.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Minkä ikäinen on "vanhempi"? Ainakin tällaisen komevitosen vanhemman mielestä Danielle Steelit on aika huonoja kirjoja....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Robertsit on varmoja nakkeja. Jos olet vanhempi, niin miksei Danielle Steelkin...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel