Kertokaa mulle hyviä kirjoja!!

• Viestiketjun aloittaja öööö
  • Ensimmäinen viesti
mie
Tää on hyvä!!!

Gaby Hauptmann
ETSITÄÄN IMPOTENTTIA MIESTÄ

Carmen Legg on 35-vuotias ja itsenäisen nykynaisen mallikappale: hänellä on oma pieni firma, nopea BMW ja tilava asunto. Lisäksi hän on hyvännäköinen. Hän on hoikka ja pitkäsäärinen, ja hänellä on trimmattu kroppa ja pitkä punainen tukka, joka saa miehet kuolaamaan ja hikoilemaan. Ja juuri siitä Carmen yhtäkkiä saa tarpeekseen. Kun hän tulee kaikkensa antaneena illalla kotiin ja haluaisi vain lepäillä, on poikaystävällä seksi mielessä. Impotentista poikaystävästä ei ole sitä riesaa, Carmen järkeilee, laittaa lehteen ilmoituksen ja jää odottamaan vastauksia.

öööö
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tää on hyvä!!!

Gaby Hauptmann

Carmen Legg on 35-vuotias ja itsenäisen nykynaisen mallikappale: hänellä on oma pieni firma, nopea BMW ja tilava asunto. Lisäksi hän on hyvännäköinen. Hän on hoikka ja pitkäsäärinen, ja hänellä on trimmattu kroppa ja pitkä punainen tukka, joka saa miehet kuolaamaan ja hikoilemaan. Ja juuri siitä Carmen yhtäkkiä saa tarpeekseen. Kun hän tulee kaikkensa antaneena illalla kotiin ja haluaisi vain lepäillä, on poikaystävällä seksi mielessä. Impotentista poikaystävästä ei ole sitä riesaa, Carmen järkeilee, laittaa lehteen ilmoituksen ja jää odottamaan vastauksia.
Tän olenkin jo lukenut :)

määä
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Mä oon lukemassa Anna-Leena Härkosen, 'Ei kiitos' kirjaa ja tosi hyvä on! Suosittelen! Ei ehkä niinkään rakkausromaani mut hyvä kuitenki! :)
M en kyllä tykänny. Just siks kun se oli niin "ankea", ei yhtään romanttinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tää on hyvä!!!

Gaby Hauptmann

Järettömän hauska, samoin saman kirjailijan Kalliisti maksettu perijätär!

21v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Houkutus by Stephenie Meyer :D :whistle:
Mutta täähän on nuorten kirja... Ei niin, etteikö voisi olla hyvä aikuisenkin mielestä :D
Maasta riippuen luokitellaan joko nuortenosastolle tai aikuistenosastolle. Mutta 17-vuotiaistahan se kertoo. Just sopiva mulle. :)

vieras
Sophie Kinsellan Salaisuuksia ilmassa. Hömppä rakkaustarina, ei mikään paras kirja, mutta hyvää huumoria. Nauroin ääneen monta kertaa.
Myös Kathy Kellyllä samantyylisiä kirjoja.

Alkuperäinen kirjoittaja 21v:
Mutta täähän on nuorten kirja... Ei niin, etteikö voisi olla hyvä aikuisenkin mielestä :D
Maasta riippuen luokitellaan joko nuortenosastolle tai aikuistenosastolle. Mutta 17-vuotiaistahan se kertoo. Just sopiva mulle. :)
Juu, ja mullekin just sopiva. Ihastuin kirjaan ihan totaalisesti...
Mut on tietysti pieni mahdollisuus että mä olen vaan kypsymätön wannabe-nuori :D :p

21v
Mut on tietysti pieni mahdollisuus että mä olen vaan kypsymätön wannabe-nuori :D :p
No, mikäs siinä. Jos kirja on niin hyvä, niin minkäs sille voi. :) Olet varmaan lukenut jatko-osatkin? Mulla menossa toinen kierros. Leffa tuli katottua viime viikolla...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Enni Mustonen on tällä saralla ikisuosikkini. Ja paras rakkausromaani on Tuulen viemää, mutta sen "jatko-osia" ei todellakaan kannata lukea.
Yritin vähän aikaa sitten lukea Tuulen viemää, mutta tyssäsi heti alkuunsa. Yritän vielä jossain vaiheessa uudestaan, joulun aikaan se tuntui liian paksulta ja puuduttavalta, mitä se ei varmasti oikeasti ole, kunhan pääsee juoneen sisään.

Lady Chatterlyn rakastaja on minusta mahtava klassikko, D.H. Lawrence on tekijä. Siinä on rakkautta ja suuria tunteita, ei se kyllä mikään Nora Roberts -tyyppinen romaani ole mutta rakkausromaani kuitenkin. =)

vierailija
Robertsit on varmoja nakkeja. Jos olet vanhempi, niin miksei Danielle Steelkin...
Minkä ikäinen on "vanhempi"? Ainakin tällaisen komevitosen vanhemman mielestä Danielle Steelit on aika huonoja kirjoja....

No, mikäs siinä. Jos kirja on niin hyvä, niin minkäs sille voi. :) Olet varmaan lukenut jatko-osatkin? Mulla menossa toinen kierros. Leffa tuli katottua viime viikolla...
En ole vielä, vasta viikko sitten sain ekan osan kirjastosta... :whistle: Nyt odotan että kakkososa ilmestyy pokkarina (näinä päivinä ) niin pääsen sen kimppuun. Kirjastossa on ihan liian pitkä jono :ashamed:
Ja leffan imutin netistä, sen oon kattonu muutaman kerran ja perjantaina menen ihan oikeasti leffaan :D :D
*pienimuotoinen kilahdus kävi 31-veelle*

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Robertsit on varmoja nakkeja. Jos olet vanhempi, niin miksei Danielle Steelkin...
Minkä ikäinen on "vanhempi"? Ainakin tällaisen komevitosen vanhemman mielestä Danielle Steelit on aika huonoja kirjoja....
Käsittääkseni niissä on aina noin nelikymppinen päählö, joten siksi ehdotin noita. Ovat kuitenkin suosittuja kirjoja. Itse vähän päälle parikymppisenä en pysty samastumaan sen ikäisiin päähenkilöihin. Robertsilla päählöt ovat 23-30-vuotiaita.

Siksi siis kirjoitin noin. Ei millään pahalla siis.

Yhteistyössä