kertokaa miten laihdutatte?

Lasken kaloreita Kalorilaskurin avulla.
Syön ihan tavallista kotiruokaa. Kasviksien ja hedelmien määrää olen lisännyt. Herkku/karkkipäivä on kerran viikossa...jos siltä tuntuu.

Aloitin 15.4.08 ja siitä lähtien laskettuna painoa on pudonnut noin 18 kg. Alunperin aloitin urakan jo lokakuussa 07 Keventäjissä, mutta en sen avulla saanut kuin pari hassua kiloa pois. Ei vissiin motivaatio ollut ihan kohdillaan. Tuolloin aloituspaino oli 114. Kalorilaskurissa aloitettuani paino oli 111,6 kg.
 
Zoe-F
En enään nykyään ole niinkään laihduttanut, vaan yrittänyt lähinnä katsoa syömisiä ja karsia liiat ja turhat pois ja liikkua enemmän.
Ennen tuli laihdutettua vaikka millä poppaskonsteilla, mutta ne eivät anna kuin noin 5:n kilon painon pudotuksen ja ne kilot tulivat aina takaisin, oli kahvidiettiä, riisidiettiä ja karkkidiettiä.
Mutta se oli silloin se, kun olin vielä nuori, vanhemmaksi kun tuli, niin nuokaan ei enään toimineet, niin täytyi vain laittaa elämäntavat remonttiin.
 
Tein MethodDraine detox-kuurin ja perään slimin ja noudatin ruokavaliota joka siihen kuuluu. Sillä lähtikin joitain kiloja. Mutta sitten kuurit loppui ja tuli herkuteltua joten vähän on luultavasti tullu takasin, mutta ei onneksi kovin paljoa.

Nyt odottelen ateriankorvikkeita joilla lähtee loput kilot satavarmasti, näin olen päättänyt :kieh:
 
Mulla paino pudonnut 36kg ja perusperiaatteet on olleet säännöllinen hikiliikunta ja lihaskunto sekä tietty terveellinen ruokavalio. Valkoiset viljat, sokerit, kovat rasvat ym epäterveellinen pois ja hiilarit minimissään muutenkin, punaista lihaakaan en ollenkaan syö. Eli leipää, perunaa, pastaa, riisiä tms en syö kuin joskus harvoin ja tarvittavat hiilarit saan marjoista, hedelmistä, kasviksista ja rasvattomista maitotuotteista. Paljon siis protskuja ja hyvää rasvaa :) Kalorilaskuria käytän minäkin ja syön vain sen antaman kalorimäärän päivässä, melkein päivittäin tosin ikävä kyllä jää sen allekin.
Eli liikuntaa ja hyvää, terveellistä ruokaa :)
 

Yhteistyössä