Kertokaa mitä salaattia grillatun lihan ja makkaran kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippoliina

Vieras
Meille saattaa tänään tulla vieraita, joten meinasin että jos yksinkertaisen salaatin tai vaikka pari tekisi...
Me ei miehen kanssa koskaan salaattia tehdä, koska kumpikaan ei juuri syö, mies ei ollenkaan ja mä syö vähän..

Nyt tosiaan kaipaisin ideoita....Grillissä ei oikein muuta viiti grillata kun makkaraa ja lihaa, kun meillä on vaan pieni pallogrilli.

Ihan perus vihersalaatti, johon ei juustoa, koska juusto lihottaa. Ihan tarpeeksi lihottavaa on noi teidän makkarat ja lihat. Vielä ku juotte olutta päälle, niin painoo saa mukavasti.

Fetasalaatti:
- kurkkua
-punasipulia
-jäävuorisalaattia
-paprikaa
-tomaattia
- pirkka salaattijuustokuutioita öljyssä
- oliiveja niin halutessaan

Makaroonisalaatti:
-makaroonia
-kruunumajoneesia
-suolakurkkua
-omenaa
-juustokuutioita
-tomaattia niin halutessaan
-kinkkukuutioita

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Ihan perus vihersalaatti, johon ei juustoa, koska juusto lihottaa. Ihan tarpeeksi lihottavaa on noi teidän makkarat ja lihat. Vielä ku juotte olutta päälle, niin painoo saa mukavasti.

Ootpas yksioikoinen. Yksi makkara silloin tällöin ei lihota ketään.
Eikä juusto lihota. Mikään ei lihota jos syö kohtuudella.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Eli sun mielestä ikinä ei sais syödä grillattua lihaa tai makkaraa?
Meillä mä syön lihaa, kunnon lihaa, jonka mä en katso lihottavan, tai jos ruokasi yhden makkaran syön...toisin sanoen syön ehkä vähän liiankin huonosti näin kesällä, mutta eipä sen mulla niin väliä.
Miehelle taas sais tullakin kiloja lisää, mutta tekee niin ruumiillista työtä, ettei kiloja tule.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä