Kertokaa minulle mitä teen miehellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surumieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surumieli

Vieras
Takokaa nyt joku järkeä päähän minulle. Mies on aina poissa kotoa. Omissa hommissa tai kaverinsa luona. Jos on kotona niin oleskelee omissa oloissaan,ei edes syö meiden kanssa. Lapset hoidan aina yksin,teen kaiken kotona itse. Vain autonhuolto ja ruohonleikkaus ja pienet huoltohommat tekee mies ja niitä hommia ei ole usein. Mies siis näkee lapsia kun juoksevat hänen ohi kotona ja kun hän menee toivottamaan hyvää yötä heille,sen tekee joka ilta kun minä olen pessyt,syöttänyt jne.

Ainoa yhteinen asia miehen kanssa on telkkarin katselu pari kertaa viikossa, ja silloin istumme hiljaa ja seksi muutaman kertaa viikossa sitäkin.

Ja meillä ei siis rakenneta taloa eikä miehellä ole töitä iltaisin eikä hän urheile eikä harrasta aktiivisesti,kunhan hengailee.

Kuitenkin mies sanoo että rakastaa meitä eikä halua erota. Voi helvetti mihin olen sekaantunut!

Alussa mie oli mukana arjessa ja jopa puuhaili kasten kanssa.

No jaa..aikas kämppis meiningiltä kuulostaa. :( Mitä miehesi sanoo syyksi hengailuunsa tai siihen,ettei touhua lasten kanssa? Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä? Kyllähän ne lapset tarvitsevat isäänsäkin ihan touhuamaan eikä vain ilta pusuja jakamaan.

Yhteistyössä