Kertokaa minkäkokoiset on isot rinnat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normitissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normitissi

Vieras
tissiliivikeskustelua seuranneena hämmästyin, kun esim. D-kuppia ei pidetä suurena...

Omasta mielestäni rintojen koko korreloi kropan koon kanssa, jos olet siis lihava ja käytät esim. H kokoa, ei rintasi näytä suurelta, koska muu vartalo on myös suuri, jos taas olet hyvin laiha ja käytät kokoa D rintasi näyttävät suurilta, koska olet muuten niin hoikka.. käsittääkö kukaan?

Jos ympärysmitta 75 tai alle on D iso. Mutta jo ympärysmitalla 80-> se ei enää ole niin iso. Jo jos ympärys alkaa olla 85-> melkein minkäkokoiset tahansa voi näyttää pieniltä, kun rasvaa muuallakin niin paljon.

Riippuu ympäryksestä, pelkkä kirjain ei ole mikään vakio. Esim 70c ei ole kovinkaan iso jos on ihan normaalinkokoinen ihminen niitä kannattelemassa. Jos on tosi hoikka ja lyhyt niin semmoisella ne 70D:eet voi olla ison näköiset mutta sama koko isommassa niin näyttää normaalilta. Riippuu ihan siitä.
Itse olen 163cm normaalikroppainen ja koko on 70D, eivät ole eivätkä näytä isoilta.
Ehkä nykyaikana se, että ihmiset panostaa liivien ostoon ja ottaa oikeaa kokoa on tehnyt sen että useampi ymmärtää mistä ne koot koostuu ja osaa mielessään miettiä onko isot vai ei.

Jos ympärysmitta 75 tai alle on D iso. Mutta jo ympärysmitalla 80-> se ei enää ole niin iso. Jo jos ympärys alkaa olla 85-> melkein minkäkokoiset tahansa voi näyttää pieniltä, kun rasvaa muuallakin niin paljon.

Eikun toisin päin. Kun ympärys pienenee myös kuppikoko pienenee vaikka kirjain pysyisi samana. 65D on siis suht normaalin kokoinen tissi kun taas 90D voi olla jo todella muhkee.

Mä en kattois kuppikokoa vaan sitä kuten ne tissit kulkee mukana. Isot on siinä vaiheessa ku tarvitaan extratukea jotta voi edes lenkkeillä, sä et mahdu tissies takia pienistä koloista läpi, olkaimettomat topit näyttää huonoilta rintojen kera ja paitojen pitää olla hitusen pidempiä ettei vatsa näy. Tykkään pienistä, ne täyttää tehtävänsä mutta eivät vaikeuta olemista ja kulkemista.

[QUOTE="Anne";28551031]Eikun toisin päin. Kun ympärys pienenee myös kuppikoko pienenee vaikka kirjain pysyisi samana. 65D on siis suht normaalin kokoinen tissi kun taas 90D voi olla jo todella muhkee.[/QUOTE]

Eikat? Itselläni on pienet rinnat AA kun rasvaprosentti n. 20. Rinnat kasvaneet johonki n. B kuppiin kun olen ollut raskaan/imettänyt/paino nousut. Miten se ympärys vaikuttaa rintojen kokoon? Mulla on iso se rintojen alta otettu mitta 80 cm nytkin vaikka kuppi koko on n. A.

[QUOTE="noo";28551084]Eikat? Itselläni on pienet rinnat AA kun rasvaprosentti n. 20. Rinnat kasvaneet johonki n. B kuppiin kun olen ollut raskaan/imettänyt/paino nousut. Miten se ympärys vaikuttaa rintojen kokoon? Mulla on iso se rintojen alta otettu mitta 80 cm nytkin vaikka kuppi koko on n. A.[/QUOTE]

Se vetoisuus kupissa kasvaa sen alamitan myötä, koska se alue mille rinta levittäytyy, suurenee selän levetessä.

[QUOTE="noo";28551084]Eikat? Itselläni on pienet rinnat AA kun rasvaprosentti n. 20. Rinnat kasvaneet johonki n. B kuppiin kun olen ollut raskaan/imettänyt/paino nousut. Miten se ympärys vaikuttaa rintojen kokoon? Mulla on iso se rintojen alta otettu mitta 80 cm nytkin vaikka kuppi koko on n. A.[/QUOTE]

Se ympärys kun kasvaa niin rintakin kasvaa vaikka kirjain pysyisisi samana. 80A on isompi kuin 70A mutta pienempi kuin 90A

[QUOTE="Anne";28551099]Se ympärys kun kasvaa niin rintakin kasvaa vaikka kirjain pysyisisi samana. 80A on isompi kuin 70A mutta pienempi kuin 90A[/QUOTE]

jos kirjain kasvaa, niin eihän siinä periaatteessa rinta kasva kuin leveyttä, ei se kupin korkeus kasva yhtään, eli kirjaimet kasvattaa kupin korkeutta..

Se vetoisuus kupissa kasvaa sen alamitan myötä, koska se alue mille rinta levittäytyy, suurenee selän levetessä.

"se alue mille rinta levittäytyy, suurenee selän levetessä". Selän levetessä? Minä olen peni kokonen ((alle 160 cm). Harrastan kaikenlaista liikuntaa ja vaikka mun selkälihakset kasvais niin ei se vaikuta mun rintojen kuppikokoon. Ne rinnat ei levittäydy siitä mihinkään, niiden kuppikoko pysyy samana.

[QUOTE="hohho";28551114]jos kirjain kasvaa, niin eihän siinä periaatteessa rinta kasva kuin leveyttä, ei se kupin korkeus kasva yhtään, eli kirjaimet kasvattaa kupin korkeutta..[/QUOTE]

korjaus siis jos numero kasvaa, niin rinta levenee, mutta kun kirjain kasvaa niin kupin korkeus kasvaa..

[QUOTE="noo";28551127]"se alue mille rinta levittäytyy, suurenee selän levetessä". Selän levetessä? Minä olen peni kokonen ((alle 160 cm). Harrastan kaikenlaista liikuntaa ja vaikka mun selkälihakset kasvais niin ei se vaikuta mun rintojen kuppikokoon. Ne rinnat ei levittäydy siitä mihinkään, niiden kuppikoko pysyy samana.[/QUOTE]

Sä nyt et ymmärtänyt. Jos selkä leviää niin numero kasvaa mutta jos se johtuu liikunnasta niin todennäköisesti kuppikoko pienee. Astro selitti ihan oikein mutta hieman vaikeaselkoisesti.

[QUOTE="hohho";28551134]korjaus siis jos numero kasvaa, niin rinta levenee, mutta kun kirjain kasvaa niin kupin korkeus kasvaa..[/QUOTE]

Niin? eli just niin kuin sanoin, enhän mä mitään suuntia luetellut.

Minulla on 70G (ammattilaisen mittaamana), enkä miellä näitä vielä isoiksi, vaikka ne sitä jonkun mielestä ovatkin.

Tässä kuvaa, kuvan alapuolella on zoomauskuvake jos haluaa isommaksi:
64fuTX - Image - Aijaa.com

Suhteellisen pienellä ympärysmitalla tuollainen iso kirjain ei oikeasti vielä tarkoita isoja rintoja.

NO tuosta kuvasta nyt ei nää mittään minkä kokoset reinnat on.

[QUOTE="Anne";28551140]Niin? eli just niin kuin sanoin, enhän mä mitään suuntia luetellut.[/QUOTE]

korjasin omaa tekstiäni, en mielestäni kommentoinut sinun tekstiäsi millään tavalla :)

hello-again-baby-big-tits-model-demotivational-poster-1260341499.jpeg

Yhteistyössä