Kertokaa mielipiteet???!!!

Ollaan harkittu muuttoa toiselle paikkakunnalle ja samalla sitten vaihtuisi neuvolatkin..toista vauvaa juuri yritellään ja minusta tuntuu vähän pahalta kun menetän sitten ihanan terveydenhoitajan jonka kanssa oli mukava käydä viime raskaus läpi..!!!! :'(
Olen kuullut paljon negatiivista palautetta aikuisten "neuvola"aioiden hoitamisesta..siis paikkakunnalta jolle muuttaisimme..
Mietityttää siis vähäsen.. :/
Ja paljon mietityttää se kun gynegologi siellä on mies!!!!
Tyhmä asia ja vähän nolo mutta onko teillä muilla mies gynegologia?
Millaista siellä on silloin käydä? Pystyykö ihan normaalisti juttelemaan yms..??????
Kaikkea sitä ajattelenkin.. :D

ezzi82
Ei varmaan kannata jättää muuttamatta! Itse oon käyny mieslogilla, ajattelin eka et hirveetä mut työtäänhän ne vaan tekee!! Ei siinä mitään erikoista!!!
Rohkeutta vaan!!! =)

MuM-82
Ite olen kerran käynyt miesgynekologilla, ja on paljon helläkätisempi kuin nainen. Ainakin mulla näin... Et ei sen takia kannata muuttamatta jättää... Ja niin kuin sanoit, työtään se vaan tekee, eikä muuta mieti...

Siis minä en enää edes suostu menemään naisgynekologille! Miehet on niin paljon helläkätisempiä (puhumattakaan, että niillä on lähes poikkeuksetta lämpimät kädet!) ja asialleen omistautuneempia kuin naiskollegansa, että ei voi puhuakkaan samana päivänä.

Mulla oli ekan kans neuvola lääkärinä mies ja mulle ainakaan ei jääny positiivista kokemusta - eikä todellakaan ollut "hellä kätinen" niinkuin jotkut tossa kirjoitti miesten olevan (ronkki kova kouraisesti isoilla käsillään). Töksäytti asiansakin ulos suustaan "kylmästi" (tyyliin "housut alas ja haarat auki") ja muutenkin jäi tunne, et en halua sen tutkittavaks toistamiseen. Eikä sen kans halunnut keskustella tai kysyä mistään, halus vaan mahdollisimman nopeasti pois.
Mulla ainakin parempia kokemuksia naislogeista, ymmärtää paremmin ja sirot kädet. (Yleensä käynkin yksityisellä.)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2005 klo 08:28 MuM-82 kirjoitti:
Ite olen kerran käynyt miesgynekologilla, ja on paljon helläkätisempi kuin nainen. Ainakin mulla näin... Et ei sen takia kannata muuttamatta jättää... Ja niin kuin sanoit, työtään se vaan tekee, eikä muuta mieti...
Mullakin on enemmän kokemuksia helläkätisistä miehistä kun naisista. Mutta keskustelu ei ole kyllä ollut yhtä vapaata mieslääkärin kanssa.

gringa
Sen lisäksi, että nuo miesgunet ovat olleet helläkätisempiä, niin mielestäni myös keskustelut ovat luontevampia. Ja jokainen (tiellä on osunut 3) on lörpötellyt myös niitä näitä, ettei koko aikaa mieti, että mitäs se nyt tekee. Yhden mukavan naisgynen olen myös tavannut, mutta myös monta ei niin mukavaa.

Yhteistyössä