Kertokaa lahjavinkkejä!!

Olisiko kenelläkään hyvää vinkkiä mitä ostaa 1v täyttävälle tyttölapselle...? Mitä itse olisitte tarvinnut 1v tytöllenne tai jotain muita hyviä lahjakokemuksia? Laittakaa muutenkin lahjavinkkejä kaikenikäisille sukupuoleen katsomatta.. itsellä kun ei ole vasta kuin maha-asukki, niin ei kokemusta mitä voisi tarvita tai haluta...

Kiitos! :heart:

-mä-
mun tyttö sai 1.v lahjaksi pehmolelu koiran, joka pitää myös vähän ääntä, se on ollut siitä osti suursuosikki. Vaatetta tarvitaan aina, joku kehittävä lelu tai nuppipalapeli.
Nukke, mollamaija, nuken rattaat
Jos jo liikkuu hyvin niin keinuhevonen semmonen vähän turvallisempi malli.

taaperokärryt, vauvan vaaka-levy, vaatteita, dubloja.

2v synttärisankarin äidiltä kysyimme mitä tarvitaan ja toivomus oli talvikengät. Ihan rohkeasti kannattaa kysyä niin ei tule ihan turhia ostoksia.

Meillä on tykätty kovasti kirjoista. Vaukirjoista saatavat pahviset luukkukirjat ovat olleet todella suosiossa (tosin en tiedä myydäänkö näitä muualla kuin tässä kirjakerhossa ja siinä suositusikä taisi olla 8 kk=> näille luukkukirjoille). Samoin samasta paikasta tilattu pehmeä kirja, jossa nalle menee nukkumaan. Kirjassa voi syöttää nallea, kylvettä, riisua, korjata lelut...ym. Siis siitä löytyy monta liikkuvaa pehmo-osaa. Lisätietoja saa www.vaukirja.com.

Tavallisiakin kirjoja meillä luetaan ahkerasti vanhempien kanssa. Sellainen, missä on paljon kuvia, jossa selkeitä osoiteltavia asioita, esim. puu, kukka, aurinko jne. Mutta nämä tuppaavat kiinnostamaan hetken, sitten haluttaisiin jo repiä sivuja irti
=)

Yhteistyössä