kertokaa kokemuksia MLL:n hoitajista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla vaan yks kokemus Savonlinnasta. Hoitaja tuli hotellihuoneeseemme ja hoiti 1,5 vuotiasta 4tuntia. Tosi hyvin olivat pärjänneet. Uskaltaisin jättää aika pienenkin (4kk), onhan ne koulutettuja. ROhkeasti kysymään sieltä. Sinä voit pyytää että hoitajan on oltava kokenut.

Meillä on hoitanut muutaman kk ikäistä + parivuotiasta 3 h kerrallaan ja myöhemmin isompana pidempiä aikoja. Valkkasin hyvän hoitajan jolla on paljon kokemusta + lähes valmis ammattilainen. Olin todella tyytyväinen.

Meillä MLL:n kautta kokenut 34v hoitaja jolla itselläkin lapsi. Tyytyväisiä ollaan oltu. Muutaman kerran ollu myös sellainen 16v hoitaja ja ihan ok nekin oli, mutta huomas että epävarmuutta oli verrattuna tähän vanhempaan.

Mulla on ollu useampiki =) tosi tyytyväinen oon ollu. Lapset pyyteli viimeeks et koska se Tiina taas tulee =) Mun omat on ollu 2v ja siitä ylöspäin kun hoitaja ollu, mut kyllä ois ainaki näille voinu jättää jo pienemmänki.

Mulla hyviä kokemuksia muutaman vuoden takaa, ihana eläkeläismummo hoiti yksivuotiasta, kun kävin iltalukiota.

Ystävällä huonoja kokemuksia, hoitaja teki valtavan puhelinlaskun lankaliittymään ja varasteli kaikenlaista, esim. cd-levyjä :(

Mulla ei oikeastaan oo kokemusta paits sen verran et yks oli (omien sanojensa mukaan) kipeenä kun olis pitäny tulla lapsia hoitamaan, oli nuori tyttö. Toinen tyttö tuli kerran tutustumaan lapsiin mut ei vakuuttanut mua, oli liian epävarma. Yhtä vanhempaa tätiä kysyin et tulisko kun lähden synnyttämään. Hän lupasi ja tulikin tutustumaan lapseen, mutta ilmoitti myöhemmin että ei voi olla "hälytysvalmiudessa". Musta sen olis voinu sanoa jo ekassa puhelinkeskustelussa kun tiesi mihin tarkoitukseen hoitajaa tarvitsen. Nyt mun sukulaistyttö opiskelee hoitajaksi. Häntä olen ajatellut käyttää vaikka ei muuten ihan suosikkityttöni olekaan, on hieman "nahjus", mut uskon et muutaman tunnin osaa vahtia lapsia kun laitan kaiken valmiiks.

Yhteistyössä