Kertokaa kokemuksia kohdun ja vatsaontelon tähystyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieras

Vieras
Te jotka olette olleet, olitko kipeä, kauanko tuli vuotoa (kohduntähystys), paljonko sait saikkua?

Oma operaatio edessä jonkin ajan kuluttua ja huolettaa... Ennen ei ole ihmeempiä leikelty, enkä haluaisi olla kovin pitkää aikaa pois töistä kun rahat on loppu muutenkin.

Kiitos kaikille jotka jaksavat vastata!

Ok =) Ajattelin vaan, kun monesti sotketaan keskenään.
Mä voi kertoo yleistä, jos haluut ja on mulla omakohtainen kokemus laparoskopiastakin. Saikkua sain viikon, se on kyllä maximi meillä ainakin. Kipeä en ollut muuten kuin sitä hartiapistosta oli. Se on ilkeen tuntosta :/

Kohduntähystys tehtiin anestesiassa, lepäilin toimenpiteen jälkeen vähän aikaa ja sitten vaan kotiin. Ei siinä sen kummempaa. Seuraavana päivänä olo normaali, no problems.

Kitos vastauksista!

Osaatko hoitsu sanoa, jos minulta joudutaan toimenpiteessä jotain poistamaan, esim kohtu, tehdäänkö isompi reikä kuin pelkkä tähystysreikä?

Laparoskopia tehtiin mulle nukutuksessa, ja olen aina nukutuksen jälkeen pahoinvoiva ja huonovointinen (tämän sai mies ja hoitsu tuta, kun oksensin molempien päälle...NOLO! ). Vatsa oli arka joitakin päiviä, sairaslomaa sain viikon.

Yhteistyössä