Kertokaa kokemuksia kivan näköisistä vaunuista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen aina unelmoinut emmaljunga eggestä ja nyt päätin että ostan tälle masussa olevalle vauvalle kyseiset vaunut. Tänään sitten kävin koeajamassa ne ja todella petyin. Eivät ollutkaan unelmavaunut. Sitten ihastuin city crosseihin, mutta nekään eivät sitten kolahtaneet. Nekin olivat huonot. Ulkomuodosta tykkään molemmista tosi paljon, mutta meillä lähtisivät kyseiset vaunut melkein heti vaihtoon. Eli nyt haen paljon ketterämpiä, pienempiä, mutta yhtä kivan näköisiä vaunuja.

Itse unelmoin I'coo pii vaunuista. Minusta vaikuttavat aivan ihanilta ja ulkomuodostakin tykkään. En siis omista näitä, mutta kaupassa olen käynnyt muutamaan otteeseen työntelemässä.
http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=94_100&products_id=784&osCsid=8ad5051cbbd3cb6c85c22791e4ba7b6d

meillä on kyllä emmaljungan duot juuri ulkonäön ja koon takia, ollaan kummatkin pitkiä, mies erityisesti, niin hoitokorkeus ja jämäkkyys ratkaisivat. ja onhan meillä tarpeeksi tilaa autossakin niitä kuljetella.. makuasioita :) ja saatiin viime vuoden väri jotain 150 euroa halvemmalla kuin mitä normisti olisivat.

Meillä pieni auto, joten tarvimme pieneen tilaan menevät vaunut. Vaunukopan haluan. Emmaljungaan todellakin petyin, ei tule meille. Nuo piit vaikuttaa kivoilta, mutta tuo vaunukoppa ei kyllä ole niin hieno kun se emmanljungan city-koppa. Onko muilla ehdotuksia?

Meillä gesslein visionit ja olemme olleet kyllä tosi tyytyväisiä. Ei ole kyllä kaduttanut hetkeäkään ostos. Nämä olleet kaksi vuotta meillä ja ei mitään vikaa. Eli laadukasta tavaraa. Vaunuaitassa näytti olevan f4 myynissä. Itsekkin tykkäsin. Pitäisiköhän ostaa sellasset tuon visionin tilalle?

Yhteistyössä