Kertokaa karppaajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painoa pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

painoa pois

Vieras
Mitkä on karppaajan ruokavalion "perusjutut" ja mitkä ehdottomasti pois laskuista?

Oon pudottanut painoa jo kymmenen kiloa ja vielä ainakin toinen mokoma pitäs pudottaa, luuviulu en olis, vaikka lähtis 20 kiloakin. Ajattelin kokeilla karppausta.

Mitkä vihannekset ja hedelmät olis hyviä?

Tonnikala on kai hyvä? Kinkku? Juusto?

Viljatuotteita pitäs kai välttää? Mistäs kuitua sitten?

Kananmuna on tämän palstan mukaan IN. Kukkakaalimuussi myös. Sekä pekoni. Kaikki lihat. Ja kaikki rasvainen, Koskenlaskijajuusto, turkkilainen jugurtti, smetana jne.

www.karppaus.info on aika hyvä tiedonlähde.

Viljat siis juu pois (ja viljan myötä luonnollisesti myös pastat), samoin sokeri, riisi ja peruna. Maitotuotteissa on myös hiilareita, eli niitäkin kohtuudella. Tää nyt ihan riippuu siitä, miten tiukasti haluaa karpata. Myös maississa on paljon hiilareita, että ekin on poissa laskuista. Vihanneksista saa kuituja kyllä, yleensä myös hedelmät jätetään kokonaan pois tai hyvin vähälle.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
www.karppaus.info on aika hyvä tiedonlähde.

Viljat siis juu pois (ja viljan myötä luonnollisesti myös pastat), samoin sokeri, riisi ja peruna. Maitotuotteissa on myös hiilareita, eli niitäkin kohtuudella. Tää nyt ihan riippuu siitä, miten tiukasti haluaa karpata. Myös maississa on paljon hiilareita, että ekin on poissa laskuista. Vihanneksista saa kuituja kyllä, yleensä myös hedelmät jätetään kokonaan pois tai hyvin vähälle.

:o No mitäs välipaloiksi sitten? Nakkia ja pekonia? Mites ne pähkinät? Pitänee tutustua tuohon karppaus-infoon. Mitäs juomisiksi? Pelkkää vettä?

Saako karppauksella nopeasti tuloksia? Kuten sanoin kymppi on jo lähtenyt, mutta nyt junnaa paikallaan. Motivaatiota pitäs saada taas lisää. Kalkkilisää taitaa sit ainakin tarvita. Raejuustoko on huono? (se on mun intohimo :p)

No hei, voithan tehdä kuten minä.
Leivät, pasta, riisi, sokeri ym. pois (tai no itse syön silloin tällöin).
Muita rajoitteita ei ole.

Saan runsaasti protskua.

Ja kyllä syön hedelmiä (toki niitäkin kohtuudella), raejuustoa (hyvä!!), tonnikalaa ja kaikkea lihaa, kaikkia vihanneksia, maitorahkaa, marjoja, maitoa, jugurttia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
No hei, voithan tehdä kuten minä.
Leivät, pasta, riisi, sokeri ym. pois (tai no itse syön silloin tällöin).
Muita rajoitteita ei ole.

Saan runsaasti protskua.

Ja kyllä syön hedelmiä (toki niitäkin kohtuudella), raejuustoa (hyvä!!), tonnikalaa ja kaikkea lihaa, kaikkia vihanneksia, maitorahkaa, marjoja, maitoa, jugurttia jne.

Tää kuulostas kokeilemisen arvoiselta. Kiitos!

Yhteistyössä