Kertokaa jotain noloa itsestänne:)

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
:)
Tapahtuma, tapa, luonteenpiirre tai mikä vaan. Minä aloitan:

Musta stay upit on seksikkäitä. Siltä tuntui myös pari kesää sitten, kun lähdin hameessa ja stay upeissa töihin. Tiedä häntä mikä sen aiheutti, mutta yhtä kaikki; molemmat sukat tipahti julkisesta liikennevälineestä noustessani keskellä ihmisvilinää lerppumaan nilkkoihin ruttuun korkkareiden päälle. Olivat sellaiset kunnon pitsikantatut sukat vielä.

Olin siinä ennen äksidenttiä olevinani niin fiiniä ja syksyä, että! Mutta lerputtavat seksysukat palautti maan pinnalle:)

nolonainen
Istuin julkisessa paikassa ja kuului housuista rusahdus. Housut ratkesi aika pitkälle takamuksen kohdalta. Yritin kävellä kotiin ettei kukaan näkisi housujen takamusta ja vedin takkia koko ajan alemmas. kotiin oli matkaa n. 2km, ja tämä oli kaupungissa koko matka. Aika noloa!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja nolonainen:
Istuin julkisessa paikassa ja kuului housuista rusahdus. Housut ratkesi aika pitkälle takamuksen kohdalta. Yritin kävellä kotiin ettei kukaan näkisi housujen takamusta ja vedin takkia koko ajan alemmas. kotiin oli matkaa n. 2km, ja tämä oli kaupungissa koko matka. Aika noloa!
hih!

Mulle soitettiin pankista tänään ja pelkäsin soittaa takaisin jos multa kysytään jotain mihin en osaa vastata. :xmas: Mut vois varmaan julistaa holhouksen alaiseksi joissain jutuissa, esim raha yms.

Ostin myös hiljattain taxfreesta jumalattoman läjän suklaata jonka olin ajatusvirheen takia laskenut paljon hiilarittomammaksi mitä se onkaan...

Löytyyhän noita...

Luulin että kadulla vastaan tulee tuttu tyyppi. Ilkikurinen luonto heräsi ja sanoin jotakin tosi pöhköä. Sitten huomasin, että eipä ollutkaan vastaantulija se joksi luulin...
Törmään kyllä kyseiseen henkilöön suht usein ja aina hävettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Huutelin viikonloppuna erään viikonloppuna kuulleeni luennon innoittamana, että terästän aamulla juomaveteni aamuvirtsalla. Jonkun mielestä voi olla noloa, jonkun mielestä ei.
Lisättäköön nyt vielä, etten ole kokeillut tätä käytännössä.

Myyjä
Olen kaupassa töissä ja kerran olin henkilökunnan tiloissa ovi raollaan. Pieraisin vahingossa kuuluvasti ja näin ovenraosta että ainut kaupassa ollut pariskunta oli ihan kohdalla ja hytkyi naurusta vaikkakin kohteliaasti hiljaa, ihan äänettömästi. Kassatilanteessa aiheesta ei onneksi tullut puhetta...

nolonainen
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
Olen kaupassa töissä ja kerran olin henkilökunnan tiloissa ovi raollaan. Pieraisin vahingossa kuuluvasti ja näin ovenraosta että ainut kaupassa ollut pariskunta oli ihan kohdalla ja hytkyi naurusta vaikkakin kohteliaasti hiljaa, ihan äänettömästi. Kassatilanteessa aiheesta ei onneksi tullut puhetta...
Pieru mulla pääsi (hoiva-alalla) potilaan kuulleen, iso sellainen. Tosi noloa.

ap
Mulla tuli toinen mieleen:

Oli kerran mulla selainen tooosi hankala asiakas, joka soitteli monta kertaa päivässä pahimmillaan. Asiakas kun on aina oikeassa, ei auttanut purkaa turhautumista asiakkaaseen. Johonkin se kuitenkin oli purettava. Niinpä erään soiton päätteeksi pidin puhelinluuria kädessäni ja näytin luurille keskisormea. Ja ilmeilin.

Tietty juri sillä aikaa meidän johtaja oli tullut mun huoneeseeni enkä ollut tätä tajunnut. Mires vaan rykäsi korrektisti ja asiasta ei keskusteltu sen enempää. Hitto että nolotti:)

paska juttu
Sinnittelin työpäivän maha nipistellen. Käynti kaksi kirjaimisessa auttoi kyllä. Tosin takaseinät rapaantu. Vihdoin kotiin päästyä edessä oli vielä koiriemme ulkoilutus. Tarkoituksena pika lenkki ja loppu illan kaakeli päivystys. Oliko sitten raitis ilma vai ennen lenkkiä napsitut suolistoa auttavat bakteerit, mutta olo helpotti ja aurinkokin paistoi. Joten kierros venyi... ja kohtalokkain seurauksin. Tosin vasta paluu matkalla. Se autuas, mikä ei enää vaippaiän jälkeen ole housuja lämmittänyt, yhtäkkiä veresti muistoja. Onneksi oli talvi ja uudet imukykyiset toppahousut, sillä muuten viimeiset 1 ja puoli km olisivat paljastaneet muillekin sen minkä nyt vain minä tunsin hieroutuvan aina vain laajemmalle joka askeleella....

Suzyanne
Olin erään eksäni luona ekaa kertaa yötä. Heräsin yöllä siihen kun vatsaa alkoi vääntää kovasti. Yritin mennä äkkiä vessaan, mutten ehtinyt, ja kuuluvasti pieraisten ripuloin eteisessä metri ennen vessan ovea. Ja kun ei ollut vaatteita päällä, niin tavarahan valui jalkoja pitkin lattialle. Mies ei onneksi herännyt episodiin, olisi voinut romanttiset mielikuvat meikäläisestä karista heti kättelyssä.. ;)

vieras
Muistan kun joskus 13-14 vuotiaana pääsin paikallisen nuorisoseuran bileisiin. En enää muista miten mutta tissi pullahti ulos topista. Hitto, et hävetti. Toinen hävettävä juttu tapahtu kun olin esittelemässä opinnäytetyötä, niin siinä alussa tuli hetken hiljaisuus ja mun peräpäästä pääs just silloin törähdys :ashamed:

Yhteistyössä