Kertokaa joku uni joka liittyy lapsiin. analysoikaa edellinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huisi hippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huisi hippu

Vieras
aloitan. näin tässä vähän aikaa sit tällaisen unen. Olimme poikaystäväni kanssa kotona, joku nainen tuli kylään ja antoi poikavauvansa meille hoitoon pariksi päivää. koko ajan surin sitä että hän hakisi pojan pois. herättyäni iski kauhea vauvakuume, että olisi pakko saada oma lapsi jota kukaan ei voisi viedä pois. uni herätti tunteita meissä molemmissa. poikaystäväni oli niin upea pojan kanssa, sanoin hänelle "olisin halunnut että sinäkin olisit nähnyt saman unen".

mitä tämä merkitsee? :)

Selvästi kertoo, että vauvaa "tekemään".

Minä näin unen enkelityttärestäni itsemurhayrityksen jälkeen.
Olin taivaanportilla. Portti oli kaunis, valkoinen ja veistoksellinen. Siitä avautui kukkaniitty, joka laskeutui alas laaksoon. Enkelityttäreni nousi rinnettä ylös, syli täynnä kukkia nauravaisena, iloisena kuten hän aina oli. Tultuaan portille luokseni, antoi kukat minulle ja sanoi: "Äiti, sisarukset tarttee sinua. Minä odotan sinua täällä tulitpa sitten vuoden, kahden tai kymmenen päästä".
Herättyäni olin onnellinen, kun olin elossa ja rakas tyttäreni oli ollut unessani niin eläväisenä.

näin viime yönä unen, jossa 5-vuotias kummityttö käveli järven jäällä, kohta siihen konttas ihan tuntematon vauva ja meni samaan kohtaan jäälle. Ja hups jää petti alta. Minä syöksyin perään syvyyteen ja pidin kummitytöstä kiinni, mutta en omin avuin päässyt ylös. Kummitytön isä seisoi vieressä ja minä kurotin kättä ja yritin että vedä nyt meidät kuiville, mutta se ei jostain syystä heti alkanut vetään. Joku meidät kuitenkin kiskoi ylös, en tiedä kuka ja nousimme ylös, minä pitäen kummityttöä kädestä ja kummityttö pitäen sitä tuntematonta tyttövauvaa kädestä.
Ja kaikki selvisimme hengissä. =D
Että semmonen uni

Edellinen on ilmiselvä kuoleman rajalla käyminen

edellinen meinaa jotain "on kohta tapahtumassa" ja että se on yllätys.

Näin unta että olin kaupassa, jossa tapasin tuntemattoman miehen, tämä pohdiskeli "vauvatuotteiden hintoja" kuten lämpöpussin korkeaa hintaa. Samassa unessa kaksi serkkuani (lapsia) arvosteli verhoja kaupassa...outo uni tosiaan..