kertokaa, ehtiikö paketti tänään perille? tärkeää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo sen jo tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo sen jo tänään

Vieras
postin seurannassa lukee näin:
15.01.2010, klo 07:37 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

15.01.2010, klo 07:33 Vastaanotettu kuljetettavaksi 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

onko toivoakaan että paketti ois tänään perillä täällä turussa vai meneekö maanantaille? entä voisko se tulla huomenna postiin, kun asiamiespostimme on auki joka päiv, myös sunnuntaina?

Mulla luki toissailtana toi sama, ja tuli seuraavana päivänä. Eli jos se nyt aamusella on jo vastaanotettu kuljetettavaksi, niin saattaapi olla että tänään vielä kerkii iltapäivällä tulla.

sitä mäkin mietin, että voisko se mitenkään olla jo iltapäivällä täällä.. että onko tietoa tai kokemusta kellään. kerran ainakin yksi paketti oli tuolla merkattu lajitelluksi yms lähempänä puolta kymmentä aamulla, ja se ainakin oli vasta seuraavana päivänä perillä. mutta tuo kun on jo noin aikaisin saatu lajiteltua niin...

mistä paketti on lähetetty? postin sivuilta voi tarkistaa toimitusajan. jos on eilen ennnen klo 17 jätetty postiin, on useimmissa tapauksissa tänään klo 16 jälkeen haettavissa sun postista.

mistä paketti on lähetetty? postin sivuilta voi tarkistaa toimitusajan. jos on eilen ennnen klo 17 jätetty postiin, on useimmissa tapauksissa tänään klo 16 jälkeen haettavissa sun postista.

Alkuperäinen kirjoittaja post:

tulee ulkomailta tuo paketti, ja siis tänä aamuna lähtenyt tuolta helsingin lajittelusta mulle tänne turun suuntaan klo 7.37. tulee pieneen asiamiespostiin, ei minnekään suureen postiin..

Toivossa on hyvä elää! Jos tulee Turussa suurempaan yksikköön ja sieltä vielä jonnekkin niin voi olla ettet saa. Koodilla voit katsoa missä se paketti on. Riippuu tuo paketin kulku sille maksetusta nopeudesta.Paketteja on montaa eri nopeutta!
Paketit
Valitse paketin lähetystapa koon, nopeuden tai hinnan perusteella. Liittämällä lähetykseen lisäpalvelun voit lähettää sen vaikkapa postiennakkona.
http://www.posti.fi/paketit/
Ohessa linkki jossa voi myös seurata lähetystä ja muita tietoja.

Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
Toivossa on hyvä elää! Jos tulee Turussa suurempaan yksikköön ja sieltä vielä jonnekkin niin voi olla ettet saa. Koodilla voit katsoa missä se paketti on. Riippuu tuo paketin kulku sille maksetusta nopeudesta.Paketteja on montaa eri nopeutta!
Paketit
Valitse paketin lähetystapa koon, nopeuden tai hinnan perusteella. Liittämällä lähetykseen lisäpalvelun voit lähettää sen vaikkapa postiennakkona.
http://www.posti.fi/paketit/
Ohessa linkki jossa voi myös seurata lähetystä ja muita tietoja.

Olihan ap:lla seurantakoodi.

mä luulen että tulee suoraan tänne meidän postiin. ja en viitsi soittaa kun postilla on vain maksullisia palvelunumeroita eikä tämä asia nyt sellainen ole josta viitsisin maksaa.. ajattelin vain että tällä palstalta saa usein vastauksen ihan mihin tahansa, niin kysäisen täältä ;)

Mulle tullut aina paketti seuraavana päivänä lähettämisestä (jätetty postiin ennen klo 17) mutta on tainnu olla nuo sun tiedot jo illalla näkyvillä.

En tiedä onko sillä kuinka merkitystä.

Yhteistyössä