kertokaa clomeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepulis

Vieras
kun tk lekuri laitto lähetteen gynelle.ja vissiin clomit ehkä saisin.niin mitä sivuoireita voi tulla?ja onko joku saanut tuplat?ja kun olen saanut muutaman keskenmenon,niin mites clomien kans?vaikuttaako ne pupuilu intoonn jne?pitäälö käydä jossain tarkastuksissa kun clomit alottaa ja saako pupuilla vain tiettyinä päivinä?toivottavasti joku jaksaa vastata =)

Mä en nyt ihan kaikkiin noista kyssäreistä osaa vastata, mutta mulla ainakin ekan clomikuurin aikana seurattiin ultralla, että kuinka monta rakkulaa sielä olis kasvamassa ja jos annostus muuttuu, niin sit katotaan kanssa. Toi kai lähinnä just sen monikkoraskaus riskin takia. Niin ja noista sivuoireista... Mulla alkaa kauheat hikipuuskat aina pari päivää clomien alottamisen jälkeen ja jatkuu pari viikkoa.... Muita ei oo ullut (joillakin kuulema pahaa oloa ym.).

Clomeja oon nyt itse syönyt neljä kiertoa ja ainakaan vielä ei ole tärpännyt niidenkään avustuksella. Tästä kierrosta nyt tosian ei vielä tiedä, kun loppukiertoa vielä mennään..

Yhteistyössä