Kertokaa äidit, miksi teidän teinit on kiinnostuneet 50 v. ukoista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se on se raha.
Eihän tästä pitkään ole kun oli uutista, että teinit tekevät palveluksia vanhuksille merkkivaatteita/tavaroita vastaan. Kampin kauppakeskus liittyi tähän.

Golddigger muoti-ilmiökin on.
Moni muukin idiotismi on saanut alkunsa somen vuoksi. Ihmiset ovat ihmeellisiä ja mediakasvatus ei mene maaliin. Tarvitaan lisää työkaluja.
 
Voi kyllä!
Olin vanhus jo taaperona!

Tässä meille vähän moternimpi aamuhumppa:


Kaikki menee kunhan se vain iskee, joka genrestä jotakin…perhaps.
Niin, onhan tuo Mariska Dannya nuorempi, mutta 43-vuotiaan minä kyllä luen keski-ikäisiin, en nuoriin. Jollei ihmisten elinikä huomattavasti kasva, alkaa Mariska juuri nyt olla elämänsä puolivälissä.

Tässä nuorten musiikkia, korealais-australialais-vietnamilainen NewJeans, jäsenten ikäkeskiarvo 16½ vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin, onhan tuo Mariska Dannya nuorempi, mutta 43-vuotiaan minä kyllä luen keski-ikäisiin, en nuoriin. Jollei ihmisten elinikä huomattavasti kasva, alkaa Mariska juuri nyt olla elämänsä puolivälissä.

Tässä nuorten musiikkia, korealais-australialais-vietnamilainen NewJeans, jäsenten ikäkeskiarvo 16½ vuotta.
Tarkoitin tuota genreä, se on modernimpaa humppaa kuin esim tämä suuresti rakastamani humppa:


Syy miksi näitä kuuntelen (tai suomi- iskelmää) on edesmennyt isäni. Hän oli laulumiehiä, 20 vuotta äitiäni vanhempi, siksi meillä kai soi ja raikasi vanhemmatkin kipaleet. Äitini kuunteli Eppu normaalia ja Dingoa. :D
Minusta on tullut tällainen kaikkea kuunteleva, mutta jos haluan palata ajassa taakse päin niin laitan tiettyjä biisejä soimaan, suljen silmäni ja pääsen mielessäni muistojen pariin.❤

Olen toki hulluna nykypoppiinkin, mikä näkyy hyvin musaketjussani. Eikä pelkästään englannin kieliset vaan hyvin monen maan popit tulee kuunneltua. Noh, ne tsainabändit ovat edelleen työnalla, mutta japanialaiset ovat sopineet korvaani aina melko hyvin.

Ihmiset tuntuvat olevan kauhuissaan jos kuuntelee vanhoja biisejä. Älkää olko, siellä taustalla voi olla ihmiselle tärkeitä asioita.🥰
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
kuvitteleeko vanhemmat et lapsi kertoisi asiansa heille?
Ei tietenkään kaikkea, se kuuluu asiaan, mutta meillä on teini varsin avoin. On kertonut, että jotkut ovat huudelleen perään ja hän on kertonut reaktionsa, samaten somessa joskus tulleista viesteistä tuntemattomilta. Hänellä vievät koulutyö, harrastus ja kaverit ajan ja varmasti poikaystävästä haaveilee, mutta ei todellakaan mistään ukoista. Ei ole onneksi mikään pissis.
 
vierailija
Senhän täytyy mennä niin että teinitytöt arvostavat vanhempia miehiä ja osoittavat sitä huomioimalla heitä henkisellä tasolla ja suurella fyysisellä hellyydellä

Luottakaa nuoriin että he tietävät mitä tekevät
 

Yhteistyössä