Kertoisitko ystävällesi, jos saisit viestejä hänen mieheltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikea tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikea tilanne

Vieras
Nyt on pakko kysyä mielipiteitä teiltä, arvon naiset. Eli ystäväni mies on lähetellyt minulle "vonkausviestejä" facebookissa. Mies on tulkinnut (väärin) että olen hänestä kiinnostunut ja sitten innostunut siitä. Totuus on, että en kyseiseen mieheen koskisi vaikka olisi viimeinen mies maan päällä enkä varmana ole antanut mitään ymmärtää. Tämä nyt kuitenkin vaivaa minua sen verran, että en ole heitä halunnut tavata viestien jälkeen. Tuntuu siltä, että mies pilasi minun ja ystäväni välit, vaikka ei ystävä miehensä viesteistä tiedäkään. Minulla on hirveä olo ystäväni puolesta ja tekisi mieli kertoa hänelle viesteistä tai jopa välittää ne hänelle. Siinäkin on toki huonot puolensa. Miten sinä toimisit?

Miten hän on tulkinnut väärin että olet kiinnostunut, tai miksi? Mitäs oot touhuillu että näin on käsittänyt?

Mä en varmaan sais sanottua ystävälle, varsinkin jos ovat jo perheen perustaneet jne. mut sanoisin kyllä sille äijälle suorat sanat että hyi vittu ei kiinnosta, kai säkin olet sanonut?

[QUOTE="ööööö";29546339]Miten hän on tulkinnut väärin että olet kiinnostunut, tai miksi? Mitäs oot touhuillu että näin on käsittänyt?

Mä en varmaan sais sanottua ystävälle, varsinkin jos ovat jo perheen perustaneet jne. mut sanoisin kyllä sille äijälle suorat sanat että hyi vittu ei kiinnosta, kai säkin olet sanonut?[/QUOTE]

Olen vain ollut oma itseni, iloinen ja ystävällinen ja vitsailen paljon. Monet miehet käsittävät minut väärin. Mies on kuulemma haaveillut minusta jo vuosia. En halua nähdä häntä enää, enhän uskalla edes puhua hänelle kun tulkitsee kuitenkin väärin. Ette tiedä kuinka lujaa mua ällöttää!

Todellakin sanoin rumasti, kun ei se viestittely muuten loppunut. Ymmärsi sanomani ihan väärin päin.

Perhettä heillä on, mutta tiedän että mies on ns. yksi lapsista siinä perheessä eli ystäväni pärjäisi varmaan paremmin ilman miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29546353:
Todellakin sanoisin.

Aivan samaa mieltä, kyllä sanoisin. Et ole välttämättä ainut jolle hän niitä vonkausviestejä laittaa, joten ajattele niin, että ystäväsi ansaitsee parempaa.

Todellakin sanoisin. Ei se ole ystävä eikä mikään, joka ei tuollaisesta kertoisi! Ja vaihtoehtoisesti jos ystäväsi esimerkiksi katkaisisi välit kanssasi jos kertoisit, ei sekään olisi mikään oikea ystävä. Todellakin ystäväsi ansaitsee tietää, mitä miehensä puuhaa. Ja minä ainakin todellakin haluaisin tietää, jos mieheni tuollain jollekin viestittelisi!

Viimeski kun mä olen kertonut jollekin kaverille että hänen mies on yrittänyt iskeä, niin sain osakseni vain huorittelua kun eihän nyt hänen miehensä sellaista. Sitten kun ne oli eronnut niin haukkui vain mulle baarissa törmätessä miehen ypstyyn ja sanoi että vituttaa kun uskoi sitä - ei anteeksipyyntöä.

En kertoisi.

No oletpa säkin ystävä, miksi edes mietit tuollaista?

Tottakai kertoisin! Ja itseasiassa näyttäisin viestit, ettei mitään väärinymmärryksen vaaraa tule.
Etkö itse haluaisi tietää, jos oma miehesi pokailisi ystävääsi? Pitäisitkö ystävääsi ystävänä, jos hän jättäisi tuollaisen kertomatta?

Kyllä taas ystävyyttä pidetään arvossaan.
Ja ei teidän ystävyytenne siihen kuole, että kerrot tuollaisen vaan luottamus kasvaa välillänne, nimim. kokemusta on (ystävästä, joka kertoi oman mieheni toiminnasta).

• Tykkää
Reactions: Joxu
Ensisijaisesti tekisin kyllä selväksi kyseiselle miehelle että en halua häneltä ko. tyylisiä viestejä. Jos viestittely edelleen jatkuisi todennäköisesti ottaisin asian puheeksi myös ystäväni kanssa.

Viimeski kun mä olen kertonut jollekin kaverille että hänen mies on yrittänyt iskeä, niin sain osakseni vain huorittelua kun eihän nyt hänen miehensä sellaista. Sitten kun ne oli eronnut niin haukkui vain mulle baarissa törmätessä miehen ypstyyn ja sanoi että vituttaa kun uskoi sitä - ei anteeksipyyntöä.

Minulla on erilainen kokemus. Itse asiassa minulla on useampikin kokemus, olen ollut se ystävä jota on vikitelty, kuin myös se, jonka mies on vikitellyt ystävää.

Molemmissa tapauksissa ystävyydet lähentyivät. Toisessa ei edes oltu läheisiä ystäviä ennen tuota tilannetta. Toisessa oltiin hyviä ystäviä ja sellaisena myös pysyttiin, molemmissa tapauksissa tilannetta on käsitelty yhdessä.

Miksi helvetissä huorittelisin naista, joka kertoo faktoja miehestäni?
Siinä itse tilanteessa on saattanut palaa käpy ja olen poistunut vihaisena paikalta, mutta heti seur. päivänä on keskusteltu tilanteesta rakentavasti.

[QUOTE="vieras.";29546433]Peesi. Ap on ymmärtänyt miestä väärin.[/QUOTE]

Kuvitteletteko, ettei tuollaista tapahdu?
Parhaassa tapauksessa heidän suhteensa voi erittäin huonosti ja mies haluaa jäädä kiinni ja toimii siksi noin.

Ja tuota tapahtuu paljon..

[QUOTE="Vierailija";29546455]Minulla on erilainen kokemus. Itse asiassa minulla on useampikin kokemus, olen ollut se ystävä jota on vikitelty, kuin myös se, jonka mies on vikitellyt ystävää.

Molemmissa tapauksissa ystävyydet lähentyivät. Toisessa ei edes oltu läheisiä ystäviä ennen tuota tilannetta. Toisessa oltiin hyviä ystäviä ja sellaisena myös pysyttiin, molemmissa tapauksissa tilannetta on käsitelty yhdessä.

Miksi helvetissä huorittelisin naista, joka kertoo faktoja miehestäni?
Siinä itse tilanteessa on saattanut palaa käpy ja olen poistunut vihaisena paikalta, mutta heti seur. päivänä on keskusteltu tilanteesta rakentavasti.[/QUOTE]

No eihän siinä tilanteessa tarvitsisikaan huoritella, mutta tuossa tapauksessa kävi näin koska nainen ei uskonut minua vaan miestään.

Toinen tapaus kun tutustuin uuteen mieheen, ja myöhemmin selvisi että hänellä olikin tyttöystävä, homma jäi siihen. Myöhemmin tämä tyttöystävä oli lukenut miehen viestejä ja soitti mulle ja kysyi mikä on homman nimi. Juteltiin asiallisesti, kerroin tilanteen etten tutustuessa ja tapaillessa tiennyt koko naisesta mitään ja asia oli ok, oli pahoillaan mun puolesta että olin tullut huijatuksi ja myöhemmin kyseli vielä kuulumisia.
Viikko eteenpäin niin tää soittaakin keskellä yötä tappouhkauspuheluita.

Ei huvita kertoa enää kenellekään mitään.

Tiedän etten ole ensimmäinen enkä viimeinen ketä mies vikittelee. Aiemminkin on jäänyt kiinni, mutta onnistui puhumaan itsensä pinteestä. Tiesin totuuden, mutta ystäväni uskoi miestään mielummin. Mies kyllä ottaa tässä suuren riskin, myös siinäkin mielessä, että eksäni/lapseni isä on tämän miehen kaveri.

Miehen viesteissä ei ole kyllä ollut väärinymmärtämiseen mahdollisuutta, "kun saisin edes yhden hetken sun kanssa", suuria tunteita ja blaablaa. Ja mitä tulee tuohon omaan käytökseeni, niin monet miehet ottavat vitsailuni flirttinä, vaikka se ei sitä ole. Vitsailen myös naispuolisten ystävien kanssa. Se on sellaista ystävämielistä kuittailua tai miten sen sanoisi, kaikkien kanssa ei voi sitä harrastaa.

Ystävyydestä sitten... ystäväni tiesi eksästäni juttuja, jotka kertoi vasta eron jälkeen. Että silleen. Ehkä nyt kuitenkin näytän viestit hänelle, käy miten käy.

Ja mitä tulee tuohon omaan käytökseeni, niin monet miehet ottavat vitsailuni flirttinä, vaikka se ei sitä ole. Vitsailen myös naispuolisten ystävien kanssa. Se on sellaista ystävämielistä kuittailua tai miten sen sanoisi, kaikkien kanssa ei voi sitä harrastaa.

Vitsilussa tai flirtissä ei sinänsä minusta ole mitään pahaa, mutta toisinaan se ymmärretään väärin ja siinä tilanteessa minusta on kaikkien osapuolten (myös oman parisuhteesi) kannalta reiluinta korjata väärinkäsitys. "Anteeksi mutta taisit ymmärtää minua väärin, siinä mielessä en ole kiinnostunut sinusta/muista miehistä ollenkaan koska minulla on jo mies." tms.

Tiedän etten ole ensimmäinen enkä viimeinen ketä mies vikittelee. Aiemminkin on jäänyt kiinni, mutta onnistui puhumaan itsensä pinteestä. Tiesin totuuden, mutta ystäväni uskoi miestään mielummin. Mies kyllä ottaa tässä suuren riskin, myös siinäkin mielessä, että eksäni/lapseni isä on tämän miehen kaveri.

Miehen viesteissä ei ole kyllä ollut väärinymmärtämiseen mahdollisuutta, "kun saisin edes yhden hetken sun kanssa", suuria tunteita ja blaablaa. Ja mitä tulee tuohon omaan käytökseeni, niin monet miehet ottavat vitsailuni flirttinä, vaikka se ei sitä ole. Vitsailen myös naispuolisten ystävien kanssa. Se on sellaista ystävämielistä kuittailua tai miten sen sanoisi, kaikkien kanssa ei voi sitä harrastaa.

Ystävyydestä sitten... ystäväni tiesi eksästäni juttuja, jotka kertoi vasta eron jälkeen. Että silleen. Ehkä nyt kuitenkin näytän viestit hänelle, käy miten käy.

Nuo ovat ihan tavallisia kehuja mitä miehet lähettää kaikille naisille. Ole imarreltu mutta älä ylpeile saamallasi huomiolla.

[QUOTE="ansu";29546538]Nuo ovat ihan tavallisia kehuja mitä miehet lähettää kaikille naisille. Ole imarreltu mutta älä ylpeile saamallasi huomiolla.[/QUOTE]

Ai, että ihan ok, että varattu perheellinen mies lähettelee tuollaisia viestejä :D?! Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä tuo mies ap:ta yrittää. Näyttää haluavan seksiä.

Muistan myös lukeneeni jutun, jossa oltiin kysytti miehiltä ja naisilta, mitä ajattelevat toisistaan. Pääosin naiset eivät olisi alkaneet suhteeseen miehen kanssa ja olettivat myös, etteivät mies ajattele heistä näin. Miehistä taas päinvastaiset. Suurinosa heistä kokeilisi suhdetta naispuolisen ystävänsä kanssa ja kuvitteli vielä, että nainen ajatteli samaa.

Että mies ajattelee väkisinkin naispuolisista henkilöistä seksuaalisesti, nainen taas ei. Tämän takia kuitenkaan naisen ja miehen välinen suhde ei ole koskaan "reilu". Tosin kyllä näistäkin tottakai poikkeuksia löytyy. Paras suhde on kai homoseksuaalinen miehen ja naisen välinen.

[QUOTE="vvieras";29546551]Ai, että ihan ok, että varattu perheellinen mies lähettelee tuollaisia viestejä :D?! Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä tuo mies ap:ta yrittää. Näyttää haluavan seksiä.[/QUOTE]

Mies kehuskelee lämpimikseen ja heti parin viestin jälkeen ap kuvittelee että oikeasti saisi seksiä. ap on nauerttava

Yhteistyössä