olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
semmoinen ihminen, jolta sitä en ole odottanut. jep, kyllä juuri näin. olen ehkä huono tulkitsemaan miehiä, milloin ovat ihastuneita enkä ymmärrä torjua ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:Kyllä kertoisin. Ei turhia salaisuuksia.
Kyllä sun nyt kannattais pitää sit se turvallinen hajurako ihan kaikkii muihin miehiin paitsi siihen ihan omaasi, ettei tuu vahinkoja.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:semmoinen ihminen, jolta sitä en ole odottanut. jep, kyllä juuri näin. olen ehkä huono tulkitsemaan miehiä, milloin ovat ihastuneita enkä ymmärrä torjua ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
kertoisin miehelle ja olisin suutelematta takaisin. Ja sun kannattaa ehkä tehdä samoin :/Alkuperäinen kirjoittaja hmm:semmoinen ihminen, jolta sitä en ole odottanut. jep, kyllä juuri näin. olen ehkä huono tulkitsemaan miehiä, milloin ovat ihastuneita enkä ymmärrä torjua ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
en mä varmaan kuitenkaan voi kieltää miestäni tuomasta kavereita tänne?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kyllä sun nyt kannattais pitää sit se turvallinen hajurako ihan kaikkii muihin miehiin paitsi siihen ihan omaasi, ettei tuu vahinkoja.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:semmoinen ihminen, jolta sitä en ole odottanut. jep, kyllä juuri näin. olen ehkä huono tulkitsemaan miehiä, milloin ovat ihastuneita enkä ymmärrä torjua ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
näin mäkin sen ajattelen. mietin, että onko kertomisen arvoista sitten se, että aiheuttaa ongelmia kaveruussuhteisiin ja avioliittoihin? kun voisi yhtä hyvin olla ihan hiljaa ja antaa asian unohtua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kertois, koska mitä sitä toiselle pahaa mieltä tuomaan jos ei itse oo siihen pussailuun vastannu. Mulle on käyny muutaman kerran noin, mutta olin sillon vielä sinkku
Näin. Mieskin kertoi.Alkuperäinen kirjoittaja Amaryllis:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Huoleton:Kyllä kertoisin. Ei turhia salaisuuksia.
Vaan jos et olis heitä niin liki että toi pussailu onnistuu. Sitä tarkotin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:en mä varmaan kuitenkaan voi kieltää miestäni tuomasta kavereita tänne?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kyllä sun nyt kannattais pitää sit se turvallinen hajurako ihan kaikkii muihin miehiin paitsi siihen ihan omaasi, ettei tuu vahinkoja.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:semmoinen ihminen, jolta sitä en ole odottanut. jep, kyllä juuri näin. olen ehkä huono tulkitsemaan miehiä, milloin ovat ihastuneita enkä ymmärrä torjua ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
työnnänkö harjanvarrella kauemmas, jos yrittävät tulla metriä lähemmäs? en suinkaan mä nyt itteäni mene tyrkyttämään kenellekään, mutta minkä mä toisten liikkeille mahdan.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Vaan jos et olis heitä niin liki että toi pussailu onnistuu. Sitä tarkotin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:en mä varmaan kuitenkaan voi kieltää miestäni tuomasta kavereita tänne?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kyllä sun nyt kannattais pitää sit se turvallinen hajurako ihan kaikkii muihin miehiin paitsi siihen ihan omaasi, ettei tuu vahinkoja.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:semmoinen ihminen, jolta sitä en ole odottanut. jep, kyllä juuri näin. olen ehkä huono tulkitsemaan miehiä, milloin ovat ihastuneita enkä ymmärrä torjua ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.
Siis miehesi kaverit pussaa sua väkisin? Mitäs kavereita ne sellaiset on? Sun housuissa kertoisin jo miehelleni asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:en mä varmaan kuitenkaan voi kieltää miestäni tuomasta kavereita tänne?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Kyllä sun nyt kannattais pitää sit se turvallinen hajurako ihan kaikkii muihin miehiin paitsi siihen ihan omaasi, ettei tuu vahinkoja.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:semmoinen ihminen, jolta sitä en ole odottanut. jep, kyllä juuri näin. olen ehkä huono tulkitsemaan miehiä, milloin ovat ihastuneita enkä ymmärrä torjua ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan yhtäkkiä joku on vaan tullu ja pussannu sua?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:olen ehkä outo, mutta minulle on kyllä käynyt näin. jopa useamman kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Harvemmin se niin käy, että joku vaan tulee ja pussaa.