kertoisitko omalle miehellesi jos epäilisit että yhteinen kaverinne on ihastunut sinuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pattitilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pattitilanne

Vieras
mulla tämmöinen tilanne, kaveri taitaa olla muhun ihastunut. ystäväpariskunnasta kyse ja lähes päivittäin ollaan tekemisissä keskenämme. nyt mietin että kerronko miehelle epäilystä ja kuinka se sit vaikuttaa ystävyyssuhteisiin? vai olenko kuin en tajuais koko tilannetta ja odotan että kaverin ihastus menee aikanaan ohitse?

Saako kysyä mistä olet päätellyt niin? Onko kova flirtti vai mitä? Jos suoria ehdotuksia niin sitten tilanne vaikeampi.

Mulla kanssa jokusen kerran käynyt noin. Ajan kanssa mennyt ohi ja ovat alkaneet käyttäytyä normaalisti. Yleensäkin vain kännissä sellaista ihmeellistä käytöstä.

Meillä mies varmaan huomaisi sen ennen minua ja olisi mielissään, kunhan tyyppi ei alkaisi ahdistella. Jos huomaisin, niin kertoisin kyllä epäilyistäni. Ei ole mustasukkaista sorttia meidän isukki.

enpä turhaan haluais sotkea meidän kaikkien neljän välejä tuollaisella. tänn miehen käytös mua kohtaan on kyllä muuttunut viimeaikoina niin selvästi, että voi olla että oma mieskin sen huomaa muttei ehkä sano. myös tän kaveripariskunnan naisen puolesta mua harmittaa, enkä siksikään haluais tehdä mitään numeroa. mutta toisaalta ei tunnu mukavalta salata mieheltä mitään, en ole semmoiseen oikein tottunut. :/

En kertois.

Mulla on kanssa ikävä tilanne. Parhaan ystäväni mies on ihastunut minuun, ollut jo yli vuoden. Mie en enää käy siellä silloin ku mies on paikalla. Kaverille en oo sanonu mitään, enkä sano.

joo siis, ei mitenkään ehdottele tai mitään tää kaveri, mutta esim. kännissä saattaa tulla halailemaan mitä ei kyllä ole ennen tehnyt. pieniä epäsuoria kommentteja mun ulkonäöstä ym. se ehkä tuntuu oudolta että saattaa tätä kaikkea tehdä ihan niin että oma vaimo seisoo vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo siis, ei mitenkään ehdottele tai mitään tää kaveri, mutta esim. kännissä saattaa tulla halailemaan mitä ei kyllä ole ennen tehnyt. pieniä epäsuoria kommentteja mun ulkonäöstä ym. se ehkä tuntuu oudolta että saattaa tätä kaikkea tehdä ihan niin että oma vaimo seisoo vieressä.

voi kun vaikea sanatarkasti keksiä hyviä esimerkkejä, usein kun se "flirtti" ei ole niinkään niissä sanoissa kuin äänensävyssä ja katseessa... mutta voi kommentoida vaikka lyhyttä hametta tai bikineitä (jos ollaan rannalla ), ehdottaa joihinkin juhliin laittavan tiettyä mekkoa (mikä on ainakin minusta melko seksikäs ) ym.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voi kun vaikea sanatarkasti keksiä hyviä esimerkkejä, usein kun se "flirtti" ei ole niinkään niissä sanoissa kuin äänensävyssä ja katseessa... mutta voi kommentoida vaikka lyhyttä hametta tai bikineitä (jos ollaan rannalla ), ehdottaa joihinkin juhliin laittavan tiettyä mekkoa (mikä on ainakin minusta melko seksikäs ) ym.

tää kaveri tekee vähän tikusta asiaa tullakseen mun juttusille kahdenkesken. ei sitten kuitenkaan mene pidemmälle ja tavallaan on vähän vaivautuneenkin oloinen. just semmonen että haluais jotain muttei saa oikein sanottua. emmä tiedä imarteleeko mua vai ei, en mä siitä ole kiinnostunut. enemmän mua ihmetyttää ja vähän harmittaakin koko tilanne, mutten kehtaa sille kaverillekaan päin naamaa mitään inhottavaa sanoa.

Yhteistyössä