K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26106529:Tapaako velipuoltaan? Jos ei oo missään tekemisissä niin miksi kertoa ja sotkea pienen päätä?
Iso velipuoli. Kun nykyinen mies ei halua että 4v asiasta ikinä kerrotaan, on 4v isä.
Siis miehellä on jostain aiemmasta suhteesta lapsi josta ei halua kerrottavan pojalle?
Siis miehellä on jostain aiemmasta suhteesta lapsi josta ei halua kerrottavan pojalle?
Ei vaan minulla.
Odottaisin että on täysi-ikäinen, jotta on tarpeeksi kypsä mieltämään ettei kaikki parisuhteet ole pysyviä...
Saa sitten alkaa vaikka kadonneen jäljillä ohjelman myötä etsimään velipuoltaan.
Ei vaan minulla.
Iso velipuoli. Kun nykyinen mies ei halua että 4v asiasta ikinä kerrotaan, on 4v isä.
Ei mennyt ihan noin.
Ammattivalittaja taas...
Olisin kertonut ihan alusta asti, mutta mun elämä ei olekaan yhtä hankalaa kuin ap:llä.
Pointsit muuten siitä, että lapsi on taas 4 v. Se oli jo jonkin aikaa 4 v, sitten yhtäkkiä taas 3½ v.
Lisään vielä, että viimeistään biologisen vanhemman perukirjoituksessa tapaa velipuolensa. Kiva ylläri siinä vaiheessa eikä voi enää välttämättä asiaa enää selvittää, kun toinen vanhempi on kuollut.