Kertoako miehelle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen87"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen87"

Vieras
Minulla ja avomiehelläni on ystäväpariskunta. Mieheni pitää tämän pariskunnan miestä hyvänä kaverinaan ja minä taas olen tekemisissä hänen vaimonsa kanssa. Harvakseltaan tapaamme koko porukalla.
Tässä yhtenä viikonloppuna olimme baarissa porukalla ja koko illan ystäväpariskunnan mies lähestyi minua ja lopulta sanoi rakastuneensa minuun. Yritin toppuutella vedoten känniin ja sanoi ettei hänen kertomansa muuta mitää ,rakastan omaa miestäni ja häntä taas pidän vain ystäväni miehenä.
Nyt mieti kannattaako minun omalle miehelleni kertoa asiasta. Asia ei vaikuta mihinkään mutta onhan tuo miesten ystävyyden välillä vähän kriisitilanne..

Ehkä mä kertoisin, en mitenkään suurennellen, mutta kumminkin voisin miehelle jotenkin naureskella että se ja se näyttää olevan näitä joilla ei kädet pysy omalla puolella kun on tarpeeksi kännissä...

Nämligen näitä miehiä kyllä on. Rakastumispuheet unohtaisin enkä niistä viittisi edes mainita. Kännihöpinää.

Jättäisin varmaan asian omaan arvoonsa. toistaiseksi. Ja todella kännin piikkiin, vaikka typerää onkin. Jos tuollainen nyt ihan jatkuvaa alkaa olemaan, niin pyytäisin miestä lopettamaan, ja jos vaan homma jatkuisi niin kertoisin miehelleni. Voithan sinä nytkin tokaista miehellesi että "Tapsalla oli vähän kummia juttuja viikonloppuna"..

Mulla on takana samankaltainen tilanne.

Miehen yksi parhaista ystävistä lähestyi kännissä, baarissa minua. Kertoi tunteistaan ja yritti lääppiä. Torjuin tietysti tilanteen. Pohdin kauan kerronko miehelle, kyseessä kuitenkin yksi parhaista kavereista.. Tilanne kuitenkin muuttui ajan kanssa todella kiusalliseksi. Tapasin miehen kaveria jatkuvasti, ja tuntui pahalta teeskennellä ja pimittää tietoa omalta mieheltä. Lisäksi kaveri yritti hakeutua seuraani kahdenkesken, useita kertoja. Selkeästi yritti iskeä. Lisäksi laitoin tilanteen omalle kohdalleni. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos itsellä olisi yhtä kaksinaamaisia kavereita.

Joten kerroin sitten, lähes vuosi tapahtuman jälkeen. Ja pieni kriisihän siitä saatiin mieheni kanssa aikaiseksi. Miehestä tuntui ymmärrettävästi todella pahalta, kun hän ei asiasta aikaisemmin tiennyt.. :( me pariskuntana saimme nopeasti asiat järjestykseen, mutta miehellä kaverisuhde katkesi välittömästi. Eivät pidä enää mitään yhteyttä. harmittaa ja hävettää itseä vieläkin tilanteen pimittäminen niin pitkään, vaikka tilanteesta on nyt kulunut vuosia.

Eli suosittelen, kerro miehellesi. Vain siten luottamuksenne suhteessa voi säilyä.

Juurikin tuon luottamusasian vuoksi haluaisin ehkä miehelleni kertoa,hän on paras ystäväni.
Tämä toinen mies kertoi rakastuneensa minuun jo 10v sitten ja sanoi kuinka hankala hänen oli olla esim. viimeksi kun kävimme heidän lapsensa synttäreillä. Hän tosiaam oli vaisu ja vaivaantunut. Ei ehkä olekaan kännijuttua..

Jaa en tiedä. Mä en olisi omalle miehelle ainakaan voinut tuollaista kertoa, koska se olisi siitä tehnyt johtopäätöksen että mulla on suhde kyseisen miehen kanssa. Niin sairas se on.

Kerran kerroin jutelleeni naapurin miehen kanssa pari kertaa leikkipuistossa, niin sen jälkeen se väitti mun pettävän häntä tämän kanssa.

Itse samassa tilanteessa katsoin parhaaksi,että jätän kertomatta.

Seuraavalla kerralla ryypätessä kaverimies pyyteli anteeksi ja kertoi vielä itse mun miehelle. Ne on kavereita edelleen. Olen iloinen päätöksestä, säilyi miesten välit.

Yhteistyössä