Kersat päivitetty sis. kuvaa

Ihania lapsia!! :heart:

Hei josko tietäisit niin kysäisen sinulta.

Kun meillä on se dobberi-am.bulldoggiristeytys niin sillä on ollut nenässä pigmenttimuutoksia. Eli ihan pentuna sillä meni muuten mustassa nenässä ruskea raita keskellä ja sitten vähän vanhempana se katosi. Nyt sitten vähän ennenkuin vuoden täytti niin sille tuli nenänsyrjään vaalenpunainen piste joka hiljalleen levisi pikkusormen pään kokoiseksi. Ja sitten vähän aikaa oltuaan se pieneni nopeaan tahtiin ja katosi.

Siis am.buldogillahan on mitä erivärisempiä neniä, mutta onko normaalia että se väri vaeltaa? vai onko tolla joku autoimmuunisairaus tms. Ajattelin vain että josko tietäisit kun näillä sunkin koirilla on tuollaisia kirjavia neniä. :)

Siis tarkennukseksi, puhun siis kirsusta. =)

En mä kyllä oo kuullu et värit vaeltais. Monestihan noi kirsut on ensin vaaleita ennen ku pigmentti niihin kasvaa, mut kyl se pitäis sit pysyä ku sen kerran on tullu. Mä voisin yhdeltä kysästä et onks sil tietoa hänellä ku on noita ambulleja. Heitän sua jollain viestillä sit :)

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;26080622:
En mä kyllä oo kuullu et värit vaeltais. Monestihan noi kirsut on ensin vaaleita ennen ku pigmentti niihin kasvaa, mut kyl se pitäis sit pysyä ku sen kerran on tullu. Mä voisin yhdeltä kysästä et onks sil tietoa hänellä ku on noita ambulleja. Heitän sua jollain viestillä sit :)

Ok, kiva!! :)

[QUOTE="vieras";26081934]En tunnistanut rotua. Tuota olen joskus harkinnut kun lapsi (14v) kinunnut koiraa, mutta taitaa olla työläs.[/QUOTE]

En mä pitäis työläänä, mut jokainen ajattelee tavallaan ja voihan se olla toiselle työlästä ku naku tarttee talvella pukea ja puuteri tarttee pesun 7-10vrk välein, jotta sen turkki ei takutu :)

Yhteistyössä