Tartteeko?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Lapset tarttee sisaruksen?
Jep, kyllä ne tarttee. Se on elämässä oikeestaan ainoa pysyvä asia.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Tartteeko?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Lapset tarttee sisaruksen?
Okei, selvä. Kiitos tästä.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Jep, kyllä ne tarttee. Se on elämässä oikeestaan ainoa pysyvä asia.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Tartteeko?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Lapset tarttee sisaruksen?
Eli milloin? Nukkuessaan?Alkuperäinen kirjoittaja manna:kun vauvat on niin syötävän suloisia, silloin kun ne ei huuda tai niillä ei ole torttua vaipassa.
palttiarallaa joo.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Eli milloin? Nukkuessaan?Alkuperäinen kirjoittaja manna:kun vauvat on niin syötävän suloisia, silloin kun ne ei huuda tai niillä ei ole torttua vaipassa.
Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Jep, kyllä ne tarttee. Se on elämässä oikeestaan ainoa pysyvä asia.
Noo, jos se ei kuitenkaan menis ihan niin.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mua vaan jännittää yks juttu. Esikoisesta ajateltiin melkein alusta asti että onpa helppo, sopeutuvainen ja vaivaton lapsi. Sitten me kohdeltiin sitä sellaisena, ikään kuin vahvistettiin sillä sitä positiivista kehää. Se on edelleen aivan käsittämättömän helppo lapsi, monet sanoo ettei tollaista voi ollakaan.
Mites nyt sitten kun mä leimaan tän kakkosen yliherkäksi ja hankalaksi? Arvaahan sen miten siinä käy.
Poista sieltä kaikki sanat, joissa on negatiivinen sävy. Ajattele mielummin: persoonallinen. Omanlaisensa. Jämpti, haluava, itsetietoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mua vaan jännittää yks juttu. Esikoisesta ajateltiin melkein alusta asti että onpa helppo, sopeutuvainen ja vaivaton lapsi. Sitten me kohdeltiin sitä sellaisena, ikään kuin vahvistettiin sillä sitä positiivista kehää. Se on edelleen aivan käsittämättömän helppo lapsi, monet sanoo ettei tollaista voi ollakaan.
Mites nyt sitten kun mä leimaan tän kakkosen yliherkäksi ja hankalaksi? Arvaahan sen miten siinä käy.
Mä tiedän ton! ERITTÄIN raivostuttavaa. Onneks meidän isovanhemmat on kuitenkin joutuneet omin silmin (tahi korvin ) toteamaan asian laidan.Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:Mua ärsytti ihan suunnattomasti kun mua ei kukaan uskonu. Juur ne, mummut ja muut keiltä olis ehkä tarvinnu sillon jotain apua. Mut mä kuulemma kuvittelin, helppo ja rauhallinen vauva se niille oli. Oli kai juu, ei ne ollu sitä menoa kotona katsomassa.
Okei. Mites tää: vahvatahtoinen, tunteellinen, herkkävaistoinen. Aika hyvä eikö?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Poista sieltä kaikki sanat, joissa on negatiivinen sävy. Ajattele mielummin: persoonallinen. Omanlaisensa. Jämpti, haluava, itsetietoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mua vaan jännittää yks juttu. Esikoisesta ajateltiin melkein alusta asti että onpa helppo, sopeutuvainen ja vaivaton lapsi. Sitten me kohdeltiin sitä sellaisena, ikään kuin vahvistettiin sillä sitä positiivista kehää. Se on edelleen aivan käsittämättömän helppo lapsi, monet sanoo ettei tollaista voi ollakaan.
Näillä sanoilla sä voit leimata sun lapsen, ja saat sille pienestä pitäen positiivisen leiman. *harjoiteltu on*
Mun olis varmaan kans tarvinnu kuvata todistusaineistoa.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä tiedän ton! ERITTÄIN raivostuttavaa. Onneks meidän isovanhemmat on kuitenkin joutuneet omin silmin (tahi korvin ) toteamaan asian laidan.Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:Mua ärsytti ihan suunnattomasti kun mua ei kukaan uskonu. Juur ne, mummut ja muut keiltä olis ehkä tarvinnu sillon jotain apua. Mut mä kuulemma kuvittelin, helppo ja rauhallinen vauva se niille oli. Oli kai juu, ei ne ollu sitä menoa kotona katsomassa.
No mä en nyt sit tän takia ikinä saa pikkukolmosta. Mies ei halua kuulla puhuttavankaan aiheesta. :'(Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:Mun olis varmaan kans tarvinnu kuvata todistusaineistoa.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä tiedän ton! ERITTÄIN raivostuttavaa. Onneks meidän isovanhemmat on kuitenkin joutuneet omin silmin (tahi korvin ) toteamaan asian laidan.Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:Mua ärsytti ihan suunnattomasti kun mua ei kukaan uskonu. Juur ne, mummut ja muut keiltä olis ehkä tarvinnu sillon jotain apua. Mut mä kuulemma kuvittelin, helppo ja rauhallinen vauva se niille oli. Oli kai juu, ei ne ollu sitä menoa kotona katsomassa.
Pakko sanoa, et taivaalle kiitos, tää pikkukolmonen on taas semmonen neiti rauhallisuus. Mut kyllä toi neiti kakkonen ( nyt 2v) on nykyään niin mahtava. Reipas ja Rohkea ja ihan uskomaton huumorintaju.
Ei meilläkään halunnu.. Mut kas kummaa.. Kolme niitä ny kumminkin on.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No mä en nyt sit tän takia ikinä saa pikkukolmosta. Mies ei halua kuulla puhuttavankaan aiheesta. :'(Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:Mun olis varmaan kans tarvinnu kuvata todistusaineistoa.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä tiedän ton! ERITTÄIN raivostuttavaa. Onneks meidän isovanhemmat on kuitenkin joutuneet omin silmin (tahi korvin ) toteamaan asian laidan.Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:Mua ärsytti ihan suunnattomasti kun mua ei kukaan uskonu. Juur ne, mummut ja muut keiltä olis ehkä tarvinnu sillon jotain apua. Mut mä kuulemma kuvittelin, helppo ja rauhallinen vauva se niille oli. Oli kai juu, ei ne ollu sitä menoa kotona katsomassa.
Pakko sanoa, et taivaalle kiitos, tää pikkukolmonen on taas semmonen neiti rauhallisuus. Mut kyllä toi neiti kakkonen ( nyt 2v) on nykyään niin mahtava. Reipas ja Rohkea ja ihan uskomaton huumorintaju.
Nonih, heti pääsit jyvälle.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Okei. Mites tää: vahvatahtoinen, tunteellinen, herkkävaistoinen. Aika hyvä eikö?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Poista sieltä kaikki sanat, joissa on negatiivinen sävy. Ajattele mielummin: persoonallinen. Omanlaisensa. Jämpti, haluava, itsetietoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mua vaan jännittää yks juttu. Esikoisesta ajateltiin melkein alusta asti että onpa helppo, sopeutuvainen ja vaivaton lapsi. Sitten me kohdeltiin sitä sellaisena, ikään kuin vahvistettiin sillä sitä positiivista kehää. Se on edelleen aivan käsittämättömän helppo lapsi, monet sanoo ettei tollaista voi ollakaan.
Näillä sanoilla sä voit leimata sun lapsen, ja saat sille pienestä pitäen positiivisen leiman. *harjoiteltu on*
Totta, tottaAlkuperäinen kirjoittaja Cassy:No ehkä mulla on vielä toivoa kun ei strerilisaatiotakaan anneta 26-vuotiaille kahden lapsen vanhemmille vielä muutamaan vuoteen. :xmas: