Kerrotaanko VAASASSA lapsen sukupuolta rakenneultrassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a

Vieras
Kuulin et ei kerrottais mamujen takia, mut eikö ole väärin et muissa kaupungeissa kerrotaan ja Vaasassa ei? Mihin siitä vois valittaa jos ei kerrota?

Tiedän ettei se veikkaus aina osu oikeaan ja aina se ei näy, mut silti olis kiva tietää edes veikkausta kumpi olis tulossa. Sikäli sukupuolella ei ole meille väliä, mut helpottais hankintoja ajatellen.

ei kerrota ja mun tietääkseni ei ole koskaan kerrottu, eikä liity mamuihin. se on ultraajan itsensä päätettävissä kertooko vai ei, paljon on tullut virheitä, eikä moni sen takia enää uskalla lähteä veikkailemaan, Vaasassa nyt vain on tämä linja otettu käyttöön. Tosin äitiyspoliklinikalla kertovat, jos "joudut" sielä käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja no..:
ei kerrota ja mun tietääkseni ei ole koskaan kerrottu, eikä liity mamuihin. se on ultraajan itsensä päätettävissä kertooko vai ei, paljon on tullut virheitä, eikä moni sen takia enää uskalla lähteä veikkailemaan, Vaasassa nyt vain on tämä linja otettu käyttöön. Tosin äitiyspoliklinikalla kertovat, jos "joudut" sielä käymään.

siis äitiyspolikinikalla nimenomaan käyn ultrissa. Ja olen kuullut et siellä ei kerrota.

pitää vielä lisätä, että itsekin ajattelin,että olisi kiva tietää, mutta kun se ei ole aina 100% luotettavaa tietoa..virhearvio mahdollisuus on suuri. tuttavalleni kävi juuri niin..heille luvattiin tyttöä ja tietenkin he sitten hankkivat kaikki vaunuista lähtien vaaleanpunaista/pinkkiä, mutta kas kummaa, he kotiutuivat pienen pojan kanssa... Eli itse en kyllä ultra-arvion mukaan lähtisi kuitenkaan vauvalle tavaroita/vaatteita hankkimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis äitiyspolikinikalla nimenomaan käyn ultrissa. Ja olen kuullut et siellä ei kerrota.

niin joo, tais olla niin että jos käyt sielä ns. perusultrassa, siis niissä jotka tehdään kaikille, niin siellä ei kerrota mutta jos käyt siellä lääkärillä, jonkin "ongelman" takia, niin siellä kerrotaan..saattaa tosin olla tämäkin lääkärikohtaista.

niin joo, tais olla niin että jos käyt sielä ns. perusultrassa, siis niissä jotka tehdään kaikille, niin siellä ei kerrota mutta jos käyt siellä lääkärillä, jonkin "ongelman" takia, niin siellä kerrotaan..saattaa tosin olla tämäkin lääkärikohtaista.

siis np-ultra ja rakenneultra, oli äsken sanat hukassa :D

siis np-ultra ja rakenneultra, oli äsken sanat hukassa :D

Ihan lääkärille olen menossa rakenneultraan äippäpolille.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Kuulin et ei kerrottais mamujen takia, mut eikö ole väärin et muissa kaupungeissa kerrotaan ja Vaasassa ei? Mihin siitä vois valittaa jos ei kerrota?

Tiedän ettei se veikkaus aina osu oikeaan ja aina se ei näy, mut silti olis kiva tietää edes veikkausta kumpi olis tulossa. Sikäli sukupuolella ei ole meille väliä, mut helpottais hankintoja ajatellen.

Kaikki teitä on olemassa. Sinuna toivoisin tervettä lasta ja muuten tiedoksi, ettei ne viatkaan yleensä näy ultrassa. Syntymän jälkeen selviää.
Mikähän logiikka tuohon mamu/ultran sukupuoli asiaan liittyy?
Koita ihmeessä valittaa vaikka ylilääkärille.Haluaisin olla kärpäsenä katossa ja nähdä hänen ilmeensä.

No mulle kyllä oltais kerrottu, jos olisin halunnu tietää ja muutamalle kaverillekin on kyllä kerrottu...he kävivät polilla syynä diabetes yms. "vaivat" jotka vaativat tarkkailua. Itse kävin vkolta 25 koko loppuraskauden kerran viikossa polilla lääkärillä ja ultrassa, kun sain työpaikalta parvorokon..

Alkuperäinen kirjoittaja äitix3:
Alkuperäinen kirjoittaja a:

Kaikki teitä on olemassa. Sinuna toivoisin tervettä lasta ja muuten tiedoksi, ettei ne viatkaan yleensä näy ultrassa. Syntymän jälkeen selviää.
Mikähän logiikka tuohon mamu/ultran sukupuoli asiaan liittyy?
Koita ihmeessä valittaa vaikka ylilääkärille.Haluaisin olla kärpäsenä katossa ja nähdä hänen ilmeensä.

No toki meille toivotaan tervettä lasta ja mikäli nyt syntymän jälkeen joku vika oliskin, niin meidän lapsi se olisi!
Pidän vain vääränä et muualla sukupuoli kerrotaan, mut Vaasassa ei sen jälkeen kun mamujen kotitekoiset abortit lisääntyi.:(

Yhteistyössä