vierailija
Hei! Asun kerrostalossa vuokralla, melkein koko tämän ajan kylppärin putket vetäneet tosi hitaasti, olen miettinyt voiko johtua siitäkin kun olen niin kauan suihkussa? Hiuksia olen yrittänyt saada pois kylpyammeen pohjasta, aikalailla tuloksetta sillä ritilä ei lähde irti. Lattiakaivossa, jos sitä siksi kutsutaan, siihen menee 2 putkea eikä sitä saa mitenkään irtk vai katkonko ne putket?! Minulla ei ole varaa mihinkään putkimieheenkään... Tänään kun kävin suihkussa vesi nousi kylvyn mittaiseksi, siis niin että olisin mahtunut veden alle! Ja kesti kaksi tuntia että se meni alas. Vessa tukkiutui myös kun yritin repiä hiuksia sieltä ritilän läpi paperilla ja heitin ne paperit pönttöön. Nyt en uskalla käydä vessassa enkä suihkussa, koska kun yritin googlettaa apua sain vastaukseksi vaan että aiheutan vesivahingon ja kohta alakerrasta vuotaa vettä niskaan, sehän se minua auttoi ja lohdutti en minä sellaista halua! Tämä on eka kämppä ja ei kukaan ole neuvonut mitä tehdä tai että jotain edes pitäisi tehdä, eikä kukaan osaa minua auttaa. Jospa siis joku täältä osaisi? ja mahd pian sillä toki vessassa olisi kiva käydä. Otin ne hiuspaperit pöntöstä pois ja vedin tyhjän vessan mutta silti nousi, eli en nyt voi käydä vessassakaan ennenkuin saan apua tähän