Kerrostaloasujat: jos naapuri möykkää, ÄLKÄÄ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökä

Vieras
...alkako hakata seiniä. Menkää soittamaan ovikelloa ja valittamaan metelistä, mutta älkää möykätkö itse. Olen nimittäin tässä viimeiset puoli tuntia kuunnellut, kun joku naapuri hakkaa seinää (ilmeisesti toisen naapurin musiikinkuuntelu häiritsee). Ongelma on siinä, että tämä hakkaajanaapuri onnistuu aiheuttamaan pahemman mökän, kuin musiikinkuuntelija. Toisekseen tuota seiniinhakkaajaa on vaikeampi paikantaa (jos joku vastaa, että miksi et itse mene soittamaan ovikelloa).

Ihan vaan vinkkinä: älkää hommatko itsellenne häätöuhkaa toisen möykän seurauksena.

Alkuperäinen kirjoittaja mökä;29249203:
...alkako hakata seiniä. Menkää soittamaan ovikelloa ja valittamaan metelistä, mutta älkää möykätkö itse. Olen nimittäin tässä viimeiset puoli tuntia kuunnellut, kun joku naapuri hakkaa seinää (ilmeisesti toisen naapurin musiikinkuuntelu häiritsee). Ongelma on siinä, että tämä hakkaajanaapuri onnistuu aiheuttamaan pahemman mökän, kuin musiikinkuuntelija. Toisekseen tuota seiniinhakkaajaa on vaikeampi paikantaa (jos joku vastaa, että miksi et itse mene soittamaan ovikelloa).

Ihan vaan vinkkinä: älkää hommatko itsellenne häätöuhkaa toisen möykän seurauksena.

Luuletko että esim.. joku mummo uskaltaa mennä sanomaan metelöivälle nuorisoporukalle oven taakse?

Meidän rassukkanaapurit ei uskalla avata kun pari kertaa olen ovikelloa soitellut. Supisevat vaan oven takana. Bileet joka viikonloppu. Isännöitsijä ei ole kovin kiinnostunut asiasta. "Nuoret on sellasii".

Tilasin tällä viikolla isännöintitodistuksen liitteineen. Laitan vahingon kiertämään ja lopetan kerrostaloasumisen.

Alkuperäinen kirjoittaja mökä;29249238:
No vaikka niin, kunhan ei itse pahenna asiaa. :)

meille ainkin poliisit sanoivat että on parempi AINA soittaa heille. udein voi käydä niin että siellä oven takana ei olekaan niin ihana ihminen. pukostakin on joku saanut, joten AINA se poliisi

[QUOTE="Niinpä";29249507]Meidän rassukkanaapurit ei uskalla avata kun pari kertaa olen ovikelloa soitellut. Supisevat vaan oven takana. Bileet joka viikonloppu. Isännöitsijä ei ole kovin kiinnostunut asiasta. "Nuoret on sellasii".

Tilasin tällä viikolla isännöintitodistuksen liitteineen. Laitan vahingon kiertämään ja lopetan kerrostaloasumisen.[/QUOTE]
poliisia kiinnostaa. kun pari kertaa käy poliisit, saa häädön!

Yhteistyössä