Kerrossänky kolmelle. käytännöllinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammajapojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammajapojat

Vieras
Onko jollakin sellanen kerrossänky johon mahtuu 3 henkeä? Esim. kuten tämä:
http://cdn2.jysk.com/getimage/web.large/S335063/WEB/1004

Just tuo 120cm leveä kiinnostaa koska tilaa on vähän. Meillä pojat nukkuu samassa huoneessa ja tykkäisivät varmaan nukkua vierekkäin ja sitten kun tulee kavereita mahtuu yläsänkyyn vielä yksi.
Tuo jyskin malli myydään vain puun värisenä, tietääkö joku missä myydään samantyyppistä sänkyä valkoisena?

Tuttavaperhe maalasi tuon Ryskiksen sängyn itse. Yläpetistä on kuulemma kiva oksentaa alapetiläisten niskaan. :D

Meillä on parvisänky, jossa on kiinnitettynä vanhan parisängyn runko-osat alasängyiksi ja koko hökötys on maalattu. Tuli uskomattoman toimiva ja hieno. Alin sänky on hyvillä kumirenkailla varustettu ja tulee vetämällä esiin kätevästi.

Maalatkaa, niin saatte kivan. Tuunaus kannattaa aina.

Nimim. Miranoliin ihastunut

On kätevä ja tilaa säästävä. Mietin vain siivousfriikkinä,et miten ton yläpetin saa petattua?

Sellasiahan on myös olemassa, missä on kolme yhtä leveää petiä päällekkäin. Vähän niinkuin junassa :D

Meillä on tutun kirvesmiehen tekemä 3h kerrosänky. Pituus on 160cm, leveys normi 80cm. On siis kaksikerroksinen ja sitten sen alla on vielä pyörällinen laveri jossa kuopus nukkuu. Laveri siis työnnetään päivän ajaksi sängyn alle.
Tosi kompakti pakkaus!

• Tykkää
Reactions: chef
Kyllä kait sen yläpetin saa petattua kun nousee alapetille seisomaan. Meillä se yläpeti ois niin että se olis petattuna kokoajan ja alapeti vain jatkuvassa käytössä. Stten kun tulee yövieras niin yläpeti on käytössä. Tulis huoneeseen aika paljon tilaa.
Mua häiritsee vaan tuo puuväri, oisin halunnu valkoisen enkä oikeen ole innostunut tuunaaja..

Meillä on kerrossänky, jossa alapeti on 125 cm leveä ja yläpeti 90 cm leveä. Ei kuitenkaan tuo Jyskin sänky, vaan...no, mun mielestä nätimpi eli valko-oranssi jossa on alla 3 laatikkoa ja sänkyjen välissä hyllyt.

Meillä sängyssä nukkuu vain 2 lasta, pienempi alhaalla, siihen viereen minä tai mies kätevästi mahduttiin kun muksut oli pieniä ja sairastivat.

Kaverilla on tää;
imagemagic.jpg

Kiva, kaunis, mutta koska sänky ei ole täyspitkä niin se ei ole kovin pitkäikäinen.

Siis alhalla 120cm+ylhäällä 90cm leveä kerrossänkymalli löytyy www.suwem.fi sivuilta. Ja siellä on myös semmoinen samantyyppinen, missä alhalla 140cm+ylhäällä 90cm. Niin että valikoimaa on :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä